اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

سارق سابقه دار محکوم به ۵۴ سال حبس دوباره سرقت کرد!

کد خبر : 13547

سارق سابقه داری که به ۵۴ سال حبس محکوم شده بود در ایام مرخصی از زندان در حین سرقت ساختمان های نیمه کار توسط پلیس بینالود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بینالود با اعلام این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی و تجسس کلانتری شاندیز درحین گشت زنی در محدوده روستای ابرده به یک دستگاه خودروی نیسان حامل مقادیر زیادی آهن آلات و سیم و کابل مشکوک شدند.
سرهنگ پاسدار حسین دهقانپور در تشریح این خبر افزود: به محض اطلاع از حضور ماموران  خودروی نیسان از محل متواری و در مسیر کوچه باغات به ناچار خودرو را رها و متواری می شوند.
وی ادامه داد: ماموران تجسس در تعقیب و گریز طولانی سرانجام متهمان را دستگیر و به کلانتری منتقل می کنند.
در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده یکی از متهمان به نام سعید که ۴۰ سال سن و اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد با توجه به سوابق متعدد کیفری در دادگاه آخر به ۵۴سال حبس و تبعید محکوم که به انگیزه اخذ رضایت شاکیان با قرار دادن وثیقه از زندان برای مدت کوتاهی مرخصی گرفته که دراین مدت نیز با قرض گرفتن نیسان دوستش تا کنون اقدام به سرقت از ۵ ساختمان نیمه کاره دراین روستا کرده که در این حین توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده است.
سرهنگ دهقانپور در خاتمه گفت: باتوجه به شناسایی مالباختگان و اعلام شکایت آنان پرونده قضایی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی بار دیگر به دادسرا معرفی شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن