اجتماعیاستانیستون اصلی

زمین گیر شدن دو سارق خشن در مشهد/ گاوی که زنده زنده کباب شد!

کد خبر : 13411

۲ سارق خشن که در محدوده بلوار هدایت و ابوطالب مشهد مرتکب خفت گیری های خشن می شدند دستگیر شدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اعلام این خبر گفت: تیم های گشتی سر کلانتری شمال پلیس مشهد مرحله دیگری از طرح مقابله با سرقت های خشن شبانه را در حوزه استحفاظی خود به اجرا گذاشتند.
سرهنگ بوستانی افزود: تیم های تجسس کلانتری شفا در این ماموریت ضربتی سه جوان موتور سوار را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند و پس از دقایقی در خیابان هدایت برای دستگیری این افراد که قصد موبایل قاپی داشتند وارد عمل شدند.
وی خاطر نشان کرد: سه جوان موتور سوار بدون توجه به ایست پلیس با موتور سیکلت خود به سرعت از محل متواری و در حال فرار چند قبضه چاقو، قمه و تعدادی گوشی تلفن همراه را از جیب خود به بیرون پرتاب کردند.
سرهنگ بوستانی اظهار داشت: ماموران دایره تجسس کلانتری شفا اقدام به تیر اندازی هوایی کردند اما متهمان همچنان با سرعت خیلی زیاد به فرار خود ادامه دادند و ماموران با تیر اندازی به سمت موتور سیکلت دو تن از سارقان را به ضرب گلوله زخمی کردند.
فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: متهمان موتورسیکلت را متوقف کرده و با پای پیاده فرار داشتند و یکی از آنها را که به ضرب گلوله زخمی شده بود را دستگیر و راکب موتورسیکلت نیز پس از طی مسافتی تعقیب گریز به دام افتاد.
وی اظهار داشت: از این دو متهم دو قبضه قمه و یک قبضه چاقو و مقدار تقریبی ۲ گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.
سرهنگ بوستانی با اشاره به این مطلب که جستجو های گسترده برای شناسایی و دستگیری متهم فراری پرونده که یک ماه قبل از زندان آزاد شده ادامه دارد گفت: تحقیقات برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط اعضای این باند ادامه دارد و شهروندانی که در محدوده استحفاظی کلانتری شفا توسط این سه جوان موتورسوار مورد زورگیری های خشن و موبایل قاپی قرار گرفته اند هرچه سریعتر برای پیگیری شکایت خود به کلانتری شفا مراجعه کنند.

گاوی که زنده زنده کباب شد

همچنین بر اثر آتش سوزی یک دامداری در روستای درونه شهرستان بردسکن یک راس گاو زنده در آتش کباب شد.

روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ‌مبنی بر آتش سوزی در روستای درونه شهرستان بردسکن بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی درونه به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
این گزارش حاکی است در بررسی های بعمل آمده مشخص شد یک دامداری در روستای درونه طعمه حریق شده و بر اثر سرایت آتش به علوفه های دپو شده در دامداری ضمن تخریب بنای آن یک راس گاو شیری به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال نیز زنده زنده در آتش تلف که با تلاش آتش نشانان حریق مهار و از سرایت به سایر اماکن همجوار جلوگیری شد.
گفتنی است، این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن