اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

فرمانده سپاه امام رضا(ع)؛ ایستادگی و مقاومت رمز نهایی پیروزی‌های جبهه حق مقابل استکبار است

کد خبر : 13321

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: ایستادگی و مقاومت رمز نهایی پیروزی‌های جبهه حق مقابل استکبار است.

به گزارش صبح مشهد، سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در اجتماع عظیم بسیجیان مشهد با عنوان جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت در ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار داشت: همراه شدن ماه ربیع با پیروزی‌های جبهه مقاومت را تبریک عرض می‌کنم، امسال مفتخر هستیم که هفته بسیج را در شرایطی پاس می‌داریم که انقلاب اسلامی با پیروزی‌های گسترده‌ای همراه است.

وی گفت: این انقلاب به واسطه بسیجیان شاهد توفیقات بزرگ در نفوذ افکار و اندیشه انقلابی در میان ملل اسلامی و مستضعف است و مهمترین پیروزی انقلاب نیز همین است، اندیشه انقلاب اسلامی امروز با استقبال زیادی روبه‌رو شده ‌و براساس این اندیشه امروز شاهد حضور گسترده جوانان در مبارزه با استکبار هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: یک پیوستگی میان این جوامع و مردم انقلابی در مقابل توطئه‌های گسترده استکبار جهانی و دنیای ظلم و کفر هستیم و این اتحاد و این جبهه‌ای که از مقاومت اسلامی در نقاط مختلف دنیا به وجود آمده را به فال نیک می‌گیریم و ثمرات آن را شاهد هستیم.

سردار نظری با اشاره به اینکه استکبار جهانی می‌خواست در مقابل جبهه اسلامی ایادی خود را تربیت کند اظهار داشت: آنها خواستند عناصری را مقابل این حرکت جوانان انقلاب اسلامی قرار دهد اما پوزه استکبار به خاک مالیده شد.

وی خاطرنشان کرد: آنها توفیقات اندکی به دست آوردند البته استکبار با فریب و نیرنگ و تزئین‌های خود ممکن است توفیقات اولیه را به دست آورد اما در نهایت پیروزی از آن جبهه حق است و امروز شاهد هستیم داعش به زباله‌دان تاریخ پیوست.

سردار نظری با اشاره به اینکه امروز در این تجمع شاهد جشن این پیروزی و افتخار هستیم تصریح کرد: این پیروزی‌ها ایستادگی و مقاومت می‌خواهد و امیدواریم با توجه به تجربه انقلاب اسلامی در همه عرصه‌هایی که با دنیای استکبار روبه‌رو هستیم در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی و امنیتی و نظامی از این توفیقات استفاده کنیم و آنها را تکرار کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن