اسلاید شودانش و فناوریستون اصلیپربازدیدترین ها

آیفون x را در بازار ایران با قیمت ۵۵۰ هزارتومان بخرید!

کد خبر : 13297

نسخه طرح اصلی گوشی پرچم دار و گران اپل یعنی آیفون ۱۰ که با نام آیفون X شناخته می‌شود، در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی با قیمت ۵۵۰ هزار تومان بدون گارانتی با هفت روز مهلت تست به صورت قاچاق وارد بازار ایران شده و هم اکنون در بازار تهران به صورت انبوه در حال فروش است.این در حالی است که آیفون X با ظرفیت ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و آیفون X با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان همراه با گارانتی قیمت دارد.

هزینه تعمیر آیفون ۱۰ شما را شوکه می‌کند

اگر آیفون ۱۰ جدیدترین پرچم‌دار اپل را خریداری کرده اید، بهتر است در نگهداری آن احتیاط بسیاری به خرج دهید. در کنار برچسب قیمت آیفون ۱۰ گویا هزینه تعمیر آن نیز بسیار بالا ست.در صورتی که نمایشگر آیفون ۱۰ آسیب ببیند، ۲۷۹ دلار برای تعویض آن هزینه باید بپردازید. با چنین مبلغی امکان خرید یک گوشی هوشمند اندرویدی را با سخت‌افزار مناسب دارید. در صورتی که همراه با شکستگی نمایشگر، ایرادات دیگری در آیفون X مشاهده شود، با هزینه‌ ۵۴۹ دلار رو به روهستید. این قیمت برابر یک پرچم‌دار اندرویدی و نیمی از قیمت آیفون X است.

کوتاه از جهان علم:

احتمال افزودن ارسال استوری در نسخه وب اینستاگرام

ایسنا- اینستاگرام در تلاش است به نسخه وب خود نیز قابلیت ارسال و انتشار استوری را اضافه کند.البته کاربران در نسخه های وب اینستاگرام از برخی ویژگی های جذاب استوری نظیر استیکرهای مختلف روی تصویر استوری که در اپلیکیشن آن وجود دارد، محروم خواهند بود.هم اکنون روزانه ۲۵۰ میلیون کاربر از این قابلیت استفاده می کنند.

جایگزینی تماس صوتی با ویدئویی در واتس اپ

واتس اپ به زودی امکان برقراری تماس ویدئویی را جایگزین تماس صوتی خواهد کرد.این اپلیکیشن پیام‌رسان دارای ۱٫۳ میلیارد کاربر درجهان است.

قرارداد ۵۰ میلیون دلاری آمریکا برای مقابله با هک تسلیحات هوشمند

ارتش آمریکا قراردادی ۵۰ میلیون دلاری برای مطالعه روش های دفاعی در برابر هک کردن سیستم تسلیحات هوشمند امضا کرده است.

ساعت هوشمند برای کودکان آلمانی ممنوع شد

دولت آلمان استفاده از ساعت‌های هوشمند را برای کودکان در این کشور ممنوع کرد و از والدین آن ها خواست ساعت های یادشده را نابود کنند.پیش از این سازمان حمایت از مصرف کنندگان در اروپا نیز اعلام کرده بود ساعت های هوشمند تهدیدی برای حریم شخصی کودکان هستند و قابلیت ردگیری یا جی پی اس این ساعت ها توسط هکرها قابل نفوذ بوده وازاین طریق می توان موقعیت مکانی کودکان را شناسایی کرد.

برخلاف ادعای اپل، آیفون ۸ ضد آب نیست

تلفن‌های همراه هوشمند آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X تحت آزمون رطوبت قرار گرفتند اما در این میان، آیفون ۸ در آزمون یادشده شکست خورد.محققان سطلی را با ۱۹ لیتر آب شهری پرکرده و دستگاه‌های یادشده را ۲۸ دقیقه در آن قرار داده‌اند.

فناوری تشخیص چهره برای اندرویدی‌‌ها

سازندگان موبایل‌های اندروید در آینده نزدیک به پیروی از اپل نرم افزار شناسایی صورت را جایگزین حسگرهای اثرانگشت می‌کنند.

حفره خطرناک در اندروید ضبط صدا و تصویر راممکن می کند

حفره امنیتی که در نسخه‌های لالی‌پاپ، مارشمالو و نوقای اندروید رصد شده این امکان را به نفوذگران می‌دهد تا محتویات صفحه‌نمایش و صدای خروجی از سیستم صوتی دستگاه‌های اندرویدی را ضبط کنند. ۷۷٫۵ درصددستگاه‌های اندرویدی از این مشکل رنج می‌برند.

شارژر قدرتمند برای گوشی‌های هوشمند

شرکت تسلا شارژر قدرتمندی برای گوشی‌های هوشمند تولید کرده  است.این شارژر یا پاوربانک مجهز به پورت های یو اس بی، میکرویواس بی و سیستم ارتباطی lightning اپل است و با آن می توان گوشی های اندرویدی و آیفون را به سادگی شارژ کرد.این شارژر۴۵ دلاری مجهز به ۱۸۶۵۰ سلول شارژکننده است.

امکان ارسال یک باره چند پیام متوالی در توئیتر

توئیتر مشغول آزمایش ویژگی «توئیت استورم» است که به کاربر اجازه می دهد فقط با فشار یک دکمه چند پیام را متوالی منتشر کند.این ویژگی هم اکنون در برنامه های آلفا و بتای سیستم عامل‌های iOS و اندروید به کار گرفته می شود اما مشخص نیست برای تمام کاربران فعال می شود یا خیر.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن