اخبار مهماسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

کنگره پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود

کد خبر : 13286

بیست و یکمین کنگره سالیانه و ششمین کنگره بین المللی پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، این کنگره یکم تا سوم آذرماه جاری با حضور چهار سخنران خارجی از کشورهای کانادا، آلمان، هلند و دانمارک و نیز ۸۲ سخنران داخلی برگزار و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، انجمن پزشکی هسته‌ای ایران، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و نیز دانشگاه بن آلمان  در اجرای آن همکاری و مشارکت داشته و نیز حدود ۴۰۰ نفر در این کنگره شرکت خواهند داشت.
مدیرعامل بیمارستان رضوی در نشست خبری این کنگره عنوان کرد: یک کارگاه با عنوان کنترل کیفی سیستم‌های تصویربرداری ترکیبی پت سی تی و اسپکت سی تی و نیز دو سمینار جانبی با عنوان سمینار فیزیک و سمینار رادیوفارماسی در حاشیه این کنگره برگزار می‌شود.
دکتر قاسم سلطانی افزود: روش‌های نوین تشخیصی در حوزه نفرولوژی، کاردیولوژی، تیروئید، پاراتیروئید، کاربردهای پت سی تی، پزشکی هسته ای در درمان، اسکلتال، حفاظت در بخش‌های پزشکی هسته ای و نیز ارائه نمونه‌ها و موارد مورد توجه عناوین اصلی و موضوعات محوری این همایش را تشکیل می‌دهند.
وی ادامه داد: برگزاری این کنگره‌ها نقش قابل توجهی در تبادل اطلاعات علمی دارد چرا که تکنولوژی همواره در انحصار کشورهای پیشرفته و غربی است و برای دریافتن این اطلاعات، هزینه‌های فراوانی باید اعمال شود و با برگزاری این کنگره‌ها و دعوت از متخصصان خارجی می‌توانیم به خوبی و با هزینه‌های کمتری این پیشرفت‌ها را جذب کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن