اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

آماده باش گروه‌های پزشکی دارالشفاء امام رضا(ع) و جهادگران دانشگاه رضوی برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه

کد خبر : 13232

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده مطرح کرد: گروه‌های پزشکی دارالشفاء امام رضا(ع) و گروه‌های جهادی دانشگاه رضوی برای اعزام به مناطق زلزله زده غرب کشور به حالت آماده باش در آمدند.
به گزارش صبح مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی گفت: گروه‌های پزشکی دارالشفاء امام رضا(ع) و گروه‌های جهادی دانشگاه رضوی باش قرار دارند تا در صورت نیاز به مناطق مورد نظر اعزام شوند.
مصطفی خاکسار قهرودی افزود: هم اکنون گروههای خادم یار رضوی و جهادی این نهاد برای کمک به زلزله زدگان عازم استان کرمانشاه شده اند و در زمینه ‌عیادت از بیماران، توزیع مواد غذایی، آوار برداری، آبرسانی و دیگر خدمات به آسیب دیدگان خدمت می‌ کنند.
او گفت: دفاتر استانی آستان قدس رضوی در همه استان‌ها کمک‌های مردم را جمع آوری و برای رفع نیاز حادثه دیدگان به کرمانشاه ارسال می‌کند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته کمک‌ های امدادی مردم خیر شامل مواد غذایی، آب معدنی، پتو، پوشاک و دیگر اقلام با ۱۰دستگاه خودرو به منطقه ارسال و بین آسیب دیدگان توزیع شد.
خاکسار قهرودی با اشاره به انتقال آشپزخانه مرکزی آستان قدس رضوی به قصر شیرین گفت: این آشپزخانه که برای خدمت به زائران اربعین در مهران مستقر بود، برای خدمت به مردم مناطق زلزله زده به قصرشیرین منتقل شده است و با تشکیل ۲ گروه آشپزخانه‌‌ای در قصر شیرین و شهرستان سرپل ذهاب روزانه بیش از ۷۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن