اسلاید شواقتصادیستون اصلی

آمادگی شرکت گاز خراسان رضوی برای مواجهه با روزهای سرد

کد خبر : 13143

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به ورود جبهه جدید هوای سرد گفت: آمادگی لازم به جهت تامین گاز مورد نیاز روزهای سرد سال را داریم.
به گزارش صبح مشهد، سید حمید فانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی برودت هوا و کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای شهرها و روستاهای استان شاهد افزایش ۱۴ درصدی مصرف گاز طی سه روز ابتدایی هفته جاری نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته بودیم.
وی با بیان این مطلب که در مدت زمان بیستم الی بیست و دوم آبان ماه ۹۶، ۱۰۰ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شد افزود: شرکت گاز خراسان رضوی آمادگی کامل برای مواجهه با روزهای سرد سال را دارد.
فانی گفت: با آغاز فصول سرد پاییز و زمستان در شش ماهه دوم سال شاهد مصرف ۷۰ درصدی این نعمت الهی در سبد بخش خانگی و تجاری هستیم که این مهم نیازمند همکاری و تعامل شهروندان گرامی در بحث مصرف صحیح و ایمن گاز طبیعی است.
وی با بیان این مطلب که تدابیر لازم برای گازرسانی به بخش های مختلف مصرفی استان پیش بینی شده خاطرنشان کرد: سرویس، تعمیر و نگهداری تاسیسات گازرسانی، تعویض قطعات و تجهیزات، مهیا کردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز گازرسانی ازجمله اقداماتی است که از ماهها قبل توسط کارشناسان شرکت گاز خراسان رضوی در راستای خدمت رسانی بهتر به مشترکان صورت پذیرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی، گاز را نیاز امروز و فردای همگان دانست و از شهروندان درخواست کرد تا با مدیریت صحیح مصرف، زمینه ماندگاری این نعمت الهی را برای آیندگان فراهم آورند.

منبع: روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن