اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

شهردار مشهد؛ برای ما تکلیف گذشته نکنید! صفحه نو باز کنید

کد خبر : 12979

برای شهرداری در موضوع مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام صفحه نو باز کنید تا شاهد تدوین برنامه های جدید و اثر بخشی برای شهروندان باشیم.

نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام پیش از ظهر امروز در دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، شهردار مشهد در این نشست ضمن تشکر از زحمات مدیریت قبلی شهرداری مشهد در موضوع پایتخت فرهنگی جهان اسلام، با طرح این سوال که به راستی مردم مشهد چقدر با مقوله پایتخت فرهنگی جهان اسلام آشنا هستند، افزود: بنده معاونت فرهنگی و سرپرست روابط عمومی را تکلیف نمودم تا یک نظر سنجی بررسی نمایند، علی رغم هزینه ۹ میلیارد تومانی تبلیغات برای مشهد ۲۰۱۷، مردم چقدر با این موضوع آشنا و مأنوس شدند!

قاسم تقى زاده خامسی تاکید کرد: شهرداری در  همراهی با استاندار محترم برای اجرای برنامه های فرهنگی نهایت تعامل را خواهد داشت اما باید برای شهرداری صفحه نو ایجاد کرد و برنامه های فعلی به شهرداری تکلیف نشود.

وی خاطر نشان ساخت: معاونت فرهنگی شهرداری آمادگی دارد در تدوین برنامه های نو با موضوع مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام همکاری لازم را با دبیرخانه شورا انجام دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن