اجتماعیاسلاید شوزندگیستون اصلی

برخی بدنبال مصادره شخصیت ها هستند/شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اسطوره های قرن حاضرند

کد خبر : 12661

حجت الاسلام والمسلمین نصراله پژمانفر در رابطه با ۷ آبان سالروز بزرگداشت کوروش، اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که مفاخر ملی و اسلامی فراوانی داریم که باید به آنها توجه شود.
به گزارش صبح مشهد، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: مستنداتی در بعضی از منابع ما ذکر شده است که شاید کوروش همان ذوالقرنین باشد، که در قرآن کریم هم به ویژگی های ذوالقرنین اشاره شده است.
پژمانفر با تأکید براینکه در طول تاریخ ایرانی هایی بوده اند که نام این مرزو بوم را زنده نگاه داشته اند افزود: ایران همواره پرچمدار مسائل فرهنگی در دنیا بوده است و تاریخ اثبات این ادعاست.
نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اینکه بعضی ها رفتارهای انحصارطلبانه و سوء استفاده طلبانه نسبت به برخی شخصیت های تاریخ ایران دارند ، تصریح کرد: این افراد دنبال مصادره این شخصیت ها هستند و به نفع خودشان از قضایا استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه کسانی که امروز در مسیر مراقبت از این مرزبوم تلاش می کنند اسطوره های تاریخی اند، افزود: در قرن حاضر جوانان ما در دوران دفاع مقدس اسطوره های واقعی هستند که قهرمانان هالیوودی را به چالش کشیده اند و رشادت هایشان در جبهه های دین و نبرد تا ابد ماندگار است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی با تأکید براینکه مدافع حرم نیز اسطوره هایی از میان نسل جوان هستند ، اظهار کرد: این ها قهرمانان واقعی اند که اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن