اسلاید شواقتصادیستون اصلی

تصدی گری دولت در زمان بحران موجب حل مشکلات سهامداران پدیده خواهد شد

کد خبر : 12548

عضو شورای شهر مشهد گفت: تصدی گری دولت در زمان بحران موجب حل مشکلات سهامداران پدیده خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت اخبار پدیده رمضانعلی فیضی در خصوص حل مشکلات پروژه پدیده شاندیز اظهار داشت: نظام کنترلی و توجه به منافع سرمایه داران از جمله نکاتی است که در پروژه های بزرگی چون پدیده شاندیز در جهت رفع مشکلات آن باید حاکم باشد.

وی ادامه داد: در صورت عدم توجه به قوانین مد نظر پروژه های سرمایه گذاری بزرگ در چهارچوب اقتصاد کلان و اقتصاد منطقه ای مشکلات عمده ای بوجود می آید.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اهمیت اعتماد سهامداران در پروژه های بزرگ سرمایه گذاری تصریح کرد: یکی از نکات پر اهمیت در موفقیت پروژه های سرمایه گذاری جلب اعتماد سهام داران است که در صورت عدم رعایت قوانین و نظام کنترلی پروژه ها این اعتماد سلب می شود.

فیضی افزود: نتیجه سلب اعتماد سهامداران موجب بیرون کشیدن سرمایه و طلب آن می باشد که این اتفاق موجب مشکلات بزرگتری برای پروژه ها خواهد بود که ورود دولت در این شرایط مشکل گشا خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اهمیت حضور دولت در مشکلات پدیده تشریح کرد: ورود دولت در شرایط بحرانی پروژه های سرمایه گذاری بزرگ مثل پروژه پدیده به عنوان یک دستگاه حکومتی و نظارتی که مردم آن را قبول دارند مشکل گشا خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور دولت در پروژه پدیده به عنوان تصدی گر موجب حل مشکلات و کنترل فضای عمومی بسیار کارآمد خواهد بود و کمک بزرگی به شرایط می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن