دانش و فناوری

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی خراسان رضوی برگزار می‌شود

کد خبر : 12560

رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی خراسان رضوی چهارشنبه سوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۹ صبح در مدارس استان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، فرهاد قاسم‌پور با بیان اینکه خراسان‌رضوی برای برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی آمادگی کامل دارد، اظهار داشت‌: اگر بنا بر این باشد که برای تربیت مدیران آینده کشور در آموزش و پرورش برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده‌ای انجام شود که البته همین‌طور هم هست، بهترین و موثرترین بستر برای این فرآیند شوراهای دانش‌آموزی مدارس است.

وی افزود: آموزش و پرورش خراسان‌رضوی امسال نیز همانند سال‌های گذشته موضوع شوراهای دانش‌آموزی را به صورتی جدی در دستور کار خود قرار داده و تمامی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان که در روز چهارشنبه سوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۹ صبح در مدارس خراسان برگزار می‌شود را آماده کرده است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی‌های ما حکایت از ثبت‌نام قریب به ۱۵۰ هزار دانش‌آموز به عنوان داوطلب عضویت در شوراها در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی دارد که از این بین حدود ۶۰ هزار نفر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شورهای دانش‌آموزی انتخاب می‌شوند.

قاسم‌پور با بیان اینکه ستادهای اجرایی این انتخابات برابر جدول زمان‌بندی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان تشکیل شده است، گفت: بیش از ۹۰۰ هزار برگ تعرفه‌های رای مورد نیاز، ۷۰ هزار برگ کارت شناسایی اعضا و عوامل اجرایی انتخابات در سطح استان و ۲۰ هزار برگ پوستر تبلیغاتی و چارت تشکیلاتی اعضای شورا و اعضای انجمن‌ها چاپ و آماده شده است که برابر جدول زمان‌بندی از روز اول آبان ماه در اختیار مدارس قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برای تربیت یک مدیر در فرآیندی مردم سالار هیچ عرصه‌ای در آموزش و پرورش بهتر از شوراهای دانش‌آموزی وجود ندارد، تصریح کرد: این انتخابات با حضور مسئولین آموزش و پرورش، فرمانداران، بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و سایر مسولان محلی در تمامی مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن