استانیاسلاید شوستون اصلیسیاسی

نه تنها توهین به معاون استاندار را محکوم می کنیم، بلکه خواستار عذرخواهی رسمی ایشان از مردم شریف ایران اسلامی هستیم

کد خبر : 12476

از خدا جوییم توفیق ادب، بی ادب محروم ماند از لطف رب

بی ادب تنها نه خود را داشت بد،  بلکه آتش در همه آفاق زد
جمعی از بانوان اصولگرای خراسان رضوی در بیانیه ای از توهین و رفتار خلاف شئون هاجر چنارانی نماینده نیشابور نسبت به معاون سیاسی استاندار ابراز انزجار نمودند. به گزارش صبح مشهد، در این متن که نسخه ای از آن در اختیار تحریریه قرارگرفته است، آمده:

گویا قرار نیست قصه پر حرف حدیث شاهکارهای برخی نمایندگان مجلس به این زودی تمام شود. انگار از حالا به بعد، مردم باید منتظر رفتارهای عجیب و غریب تری از سوی اعضای این نهاد قانونگذارو منتخبین خود باشند.
هنوز ماجرای آن سلفی حقارت آمیز تمام نشده است که با کمال تاسف، این قشر زحمتکش و دلسوز ملت، دوباره تیتر اول خبرهای روز داخلی و خارجی شده اند و اینبار متاسفانه عنان بی نزاکتی به دست یک نماینده زن افتاد و تشت رسوایی این حادثه، از قضا خیلی هم بد برزمین افتاد.
رفتار عجیب و غریبی که نماینده مهربانتر از مادر شهرستان ادب پرور نیشابور، از خود نشان داد، بعد از گذشت دو روز، هنوز نتوانسته است در اذهان عمومی توجیهی برای خود پیدا کند.
دین مبین اسلام بر ادب و احترام و حجب و حیا بنا شده است. حتی در تاریخ پرافتخار ایران- قبل و بعد از اسلام – نیز، زن جایگاه رفیع و والایی داشته و دارد و ادبیات اسلامی و ایرانی ما هیچ نمی پسندد که صدای یک بانوی ایرانی از حد معمول فراتر رود. چه برسد به اینکه…. بگذریم…..
اما چند نکته قابل تامل در این ماجرا وجود دارد:
– جایگاه حقوقی و حقیقی معاون سیاسی و امنیتی استانداری یک استان نمی طلبد که با حاشیه سازی، کار را به جایی برساند که این اتفاق ناشایست رخ بدهد. شیطنت های رسانه ای مسئولین به بهانه های مختلف – با استفاده از تریبون های دولتی- راه به جایی نمی برد.
کشور، قانون ومرجع قانون گذاری دارد و باید هرکاری از راه خود پیگیری شود.
– جایگاه دیپلماتیک یک نماینده خصوصا نماینده زن که نه تنها منتخب مردم حوزه انتخابیه خود است، بلکه نماینده نیمی از مردم یک کشور است خیلی بالاتر و حساس تر از این حرفهاست. ادب و نزاکت اول شرط مدیریت است.
– رسانه ها و فضاهای مجازی به جای پرداختن به مسائل جناحی و حزبی و اینکه زشتی و بی سلیقگی این کار را به پای یک حزب و جناح خاص بنویسند، خوب است اصل موضوع را دنبال کنند و زشتی این کار را به مسئولین بفهمانند. – کما اینکه این خانم نماینده در دفاعیات امروز خود، بارها تاکید کردند که من نماینده مستقل هستم و وابسته به هیچ حزبی نبودم-
– خانم نماینده ای که باعث این رفتار عجیب و غیر قابل توجیه شده اند، در مصاحبه های متعدد، به جای عذرخواهی از مردم شریف ایران، با یک اشتباه دیگر، پای شهدا را هم به این موضوع باز کرده و به جای پاسخگویی، فرزند شهید بودن خود را یادآوری می کردند.
شما را به خدا دست از این گروکشی های سیاسی بردارید و قداست و شرافت شهدا را ابزار توجیه کارهای خود قرار ندهید.
ما جمعی از بانوان اصولگرای خراسان رضوی، ضمن ابراز تاسف از رفتار و درگیری لفظی و فیزیکی به دور از انتظار خانم هاجر چنارانی نماینده مردم شریف و ادب دوست نیشابور – که اصلا شایسته یک بانوی ایرانی و مسلمان نبود- نه تنها این اقدام را محکوم می کنیم، بلکه خواستار عذرخواهی رسمی ایشان از مردم شریف ایران اسلامی هستیم. از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی می خواهیم با جدیت تمام، ضمن بررسی موضوع، از تکرار چنین رفتارهای زشت و به دور از ادب برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلوگیری نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن