اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

۱۵ کشاورز طعمه کلاهبرداری ۴ میلیارد ریالی زعفران

کد خبر : 12455

عامل کلاهبرداری ۴ میلیارد ریالی از ۱۵ شهروند با چک‌های جعلی در شهرستان تربت حیدریه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، در پی دریافت گزارشی از یک شعب بانکی در شهر تربت حیدریه مبنی بر ارائه چک جعلی توسط یکی از مشتریان بانک تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان تربت حیدریه برای بررسی موضوع آغاز شد.
سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی تربت حیدریه با هدایت تخصصی سرهنگ آقابیگی فرمانده انتظامی این شهرستان با بررسی‌های علمی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد چک‌های جعلی برای خرید زعفران در چند مورد استفاده شده و گزارش کلاهبرداری های مشاوره دیگر از سوی شرکت‌های خصوصی در تربت حیدریه و شهرستان های همجوار نیز صورت گرفته است. وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بعدی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های موجود به اطلاعاتی رسید که منجر به شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری های حرفه ای شد.
سردار کریمی اظهار داشت: متهم با معرفی خود به عنوان وابسته سازمان‌های دولتی پس از جلب اعتماد کشاورزان در روستاهای شهرستان تربت حیدریه با صدور چک‌های جعلی اقدام به خرید ۴ میلیارد ریال زعفران کرده است.
وی گفت: این متهم ۲۷ ساله در تحقیقات پرونده تاکنون به ۱۵ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده و تحقیقات از او برای کشف دیگر اقدام‌های مجرمانه اش ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن