اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

تقدیر از دو راننده نمونه ناوگان بار درون شهری

کد خبر : 12367

سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: در مراسم تجلیل از نمونه های ترافیکی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد از ۲ نفر از رانندگان نمونه حوزه حمل و نقل بار تقدیر به عمل آمد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، سید مهدی کمالی ضمن اعلام این خبر گفت: در این همایش که به همت فرهنگسرای ترافیک برگزار شد، دانش آموزان نیز به عنوان قشری که در ترویج فرهنگ ترافیک نقش موثری در جامعه دارند، شرکت کردند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مشارکت اجتماعی از جمله محورهای اصلی اقدامات پلیس در حوزه فرهنگ ترافیک است، خوشبختانه طی چند سال گذشته آموزش و پرورش و پلیس اقدامات و همکاری های خوبی در این زمینه انجام داده اند که تشکیل همیاران پلیس یکی از این اتفاقات خوب است .
سید مهدی کمالی ضمن اشاره به این مسئله که در حقیقت اگر همیاران پلیس راهور بتوانند نقش خود را به خوبی اجرا کنند در کاهش آمار حوادث میتوانیم شاهد اتفاقات مهمی باشیم، تصریح کرد: رانندگان حوزه حمل و نقل بار نیز به عنوان طلایه داران امر ترافیک و حمل و نقل بار در صورت استفاده صحیح از فرهنگ ترافیک به عنوان الگو برای دانش آموزان می توانند نقش موثری را در این زمینه ایفا کنند تا ضمن رعایت ایمنی، شاهد وقوع حوادث نیز نباشیم.
سخنگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در پایان تأکید کرد: در این راستا و در پایان مراسم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در محل تالار شهر برگزار شد از ۲ نفر از رانندگان برتر حوزه حمل و نقل بار تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن