اجتماعیاستانیستون اصلی

۱۳۵ فقره سرقت در پرونده سارق فراری از زندان

کد خبر : 12337

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری سارق فراری عامل ارتکاب ۱۳۵ فقره سرقت های خیابانی در مشهد بود خبر داد.

در پی وقوع سرقت‌های سریالی کیف قاپی، گوشی قاپی و زورگیری در اطراف مجتمع های بزرگ تجاری واقع در حوزه استحفاظی کلانتری سپاد مشهد دستورات لازم برای پیگیری سریع مطالبات مردمی در پیگیری سریع این سرقت‌ها صادر شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، سردار قادر کریمی گفت: تیم های دایره تجسس کلانتری سپاد مشهد در این مأموریت ضربتی با هدایت‌های سرهنگ بوستانی فرمانده انتظامی مشهد به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی عامل این سرقت‌ها شد.
وی گفت: بررسی‌های اولیه با توجه به شناسایی متهم نشان می‌داد، مأموران کلانتری سپاد این فرد را چندی قبل در حال ارتکاب جرم دستگیر و او به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کرده است.
تحقیقات بعدی حاکی از آن بود که متهم پس از تحمل حبس به مرخصی آمده و فراری شده است. فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری سپاد مشهد با رد زنی های گسترده و کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و در عملیاتی هماهنگ با عوامل بسیج توانستند متهم را دستگیر کنند.
سردار کریمی خاطرنشان کرد: متهم تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت های گوشی قاپی، کیف قاپی و زورگیری در اطراف مجتمع های تجاری منطقه سپاد مشهد اعتراف کرده و تحقیقات از او برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه اش ادامه دارد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به تقویت طرح‌ها ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سرقت ها در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی به شهروندان نیز توصیه کرد: برای پیشگیری آگاهانه از وقوع چنین سرقت‌هایی به توصیه های مراقبتی و بازدارنده از سرقت ها که توسط پلیس اطلاع رسانی می شوند توجه بیشتری داشته باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن