اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

پلیس باید مظهر آرامش و در کنار مردم باشد

کد خبر : 12304

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری پلیس باید مظهر آرامش و در کنار مردم باشد و بتواند با تقویت مشخصاتی که رهبر معظم انقلاب تعیین کردند امنیت را برای مردم به وجود آورد.

به گزارش صبح مشهد، علی‌رضا رشیدیان، صبح امروز به مناسبت گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه عمومی هفته ناجا که در ستاد فرماندهی‌انتظامی استان خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان این نهاد، اظهار کرد: نعمتی که امروزه مردم ما با نگاه به منطقه قدر آن را به خوبی دانسته و می‌دانند امنیت است. این نعمت بزرگ در سایه ایثار‌های کارکنان نیروی‌های مسلح و مخصوصاً نیروی‌انتظامی جمهوری اسلامی فراهم شده است.

رشیدیان با بیان این‌که «نیروی‌انتظامی وظیفه نظم و امنیت شهری را برعهده دارد»، افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به‌عنوان یک نیروی سرافراز است که این نیرو بیش‌ترین سهم را در حوزه امنیت داخلی و آرامش مردم دارد. نیروی‌ انتظامی افتخار این را دارد که در جهان اسلام بنیان‌گذار آن امیرمومنان بوده است.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: توجه جدی به نیاز مردم و رعایت اخلاق و جلوگیری از رفتار تند و خشن برای افزایش رضایت‌مندی مردم  و توجه فراوان به انجام امور به‌موقع از جمله توقعاتی است که از پلیس استان داریم. باید از نیروی انتظامی  و سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی برای حفظ امنیت و آرامش  مراسم عاشورا نهایت تشکر و قدر دانی را داشت.

رشیدیان تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری پلیس باید مظهر آرامش و در کنار مردم باشد و بتواند با تقویت مشخصاتی که  رهبر تعیین کردند، امنیت را برای مردم به وجود آورند؛ همچنین امنیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را برای  فعالیت‌های  مجاز فراهم کنند و با کنترل مرزها، مرزهای کشور را به مرزهای دوستی و صلح با کشورهای همسایه  تبدیل کنند و به‌عنوان ضابطان قوه قضاییه در ایجاد نظم، قانون‌گرایی و عمل به قانوم خدمت کنند.

وی با بیان این‌که«نیروی‌انتظامی خراسان رضوی  با توجه به وسعت مرزها و انواع تهدید‌هایی که برای این استان وجود دارد، مسئولیت سنگینی دارد»، بیان کرد: خوشبختانه نیروی‌ انتظامی سرافراز ما در طی این مدت توانسته با همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها به‌خوبی تکلیف و وظیفه خود را  انجام دهد و شرایط  و وضعیت مناسبی را برای مردم استان فراهم آورد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن