اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

تعیین تکلیف بدهی به بانک شهر/ خارج شدن از لیست سیاه بانک مرکزی

کد خبر : 12293

جمع‌بندی خوبی شد و تکلیف کل بدهی شهرداری را تا پایان سال روشن کردیم. انشااله ظرف چند روز آینده، از لیست سیاه بانک مرکزی خارج خواهیم شد.

دوستان سلام
دیروز صبح ۱۱ مهرماه به دعوت مجلسیان، با برخی از معاونین، به تهران رفتیم. اما قبل از آن، جلسه‌ای مفصل با مدیرعامل محترم بانک شهر و اعضا هیات مدیره داشتم. حدود سه ساعت طول کشید. لطف داشتند ولی از نحوه تعامل شهرداری گله می‌کردند و این که مدت هاست تکلیف بدهی خود را به بانک روشن نمی‌کنند و این، باعث خراب شدن بانک و در لیست سیاه قرار گرفتن شهرداری نزد بانک مرکزی شده است.
جمع‌بندی خوبی شد و تکلیف کل بدهی شهرداری را تا پایان سال روشن کردیم. انشااله ظرف چند روز آینده، از لیست سیاه بانک مرکزی خارج خواهیم شد.
جلسه با نمایندگان هم در فضای خوبی برگزار شد. با صراحت، وضعیت اسف بار شهرداری را با آمار و ارقام ارایه کردم و گفتم دو روز بعد از ورودم به شهرداری، معاون مالی گزارش داد که موجودی برای پرداخت حقوق کم داریم و عرض کردم مایل نیستم در گذشته بمانم، ولی نمایندگان مردم باید بدانند وضع شهرداری چگونه است.
در حرف های دوستان هم نکات قابل توجهی بود و نهایتا اظهار آمادگی برای همکاری بیشتر با شهرداری. عرض کردم کار شهرداری و شهرمشهد را خوب می‌شناسم و برای آبادانی آن، آرزوهای بزرگ دارم. بیایید با حفظ مواضع سیاسی طرفین، برای آبادانی و خدمت به شهروندان، باهم ائتلاف کنیم. نماینده چناران وطرقبه، جناب دهقان هم شرکت کرده بود و با این که در انتخابات باهم رقیب بودیم، ولی در جلسه خیلی نسبت به بنده محبت داشت.
قرارشد این جلسات ادامه داشته باشد. دیشب هم ساعت حدود دوشب با یک هواپیمای عهد قاجار به مشهد مقدس رسیدم.
امیدوارم با ماهان صحبت کنم که برای پرواز اول وقت و آخر وقت به شهرمان سرویس بدهد. آرزو بر هیچ کس عیب نیست. بر جوانان که حسن است!

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن