اقتصادیستون اصلی

با تغییر تعداد طبقات المان پدیده موافق نبودم

کد خبر : 12162

نماینده مردم چناران، گلبهار و طرقبه-شاندیز و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در بحث المان پدیده، از ابتدا با تغییر تعداد طبقات المان موافق نبودم.
به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت اخبار پدیده، دکتر محمد دهقان در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی ایران خودرو در پدیده شاندیز در گفتگو با خبرنگاران گفت: المان پدیده یک طرح کارشناسی شده است و ما از اول هم معتقد نبودیم که المان پدیده بخواهد تغییر کند و تغییر در آن جایگاهی نداشت.
وی افزود: با تمامی صحبت هایی که وجود داشت بالاخره طرح ۳۴ طبقه ای المان در وزارت راه و شهرسازی مصوب شد، اما اگر بر اساس بررسی های مدیران پدیده مشخص شود که ۳۴ طبقه جوابگوی طرح المان نیست باید پیگیری کنیم تا همان طرح اولیه اجرایی شود.
این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در کلیت ماجرا باید در نظر داشت که اصراری برای اجرای ۳۴ یا ۵۲ طبقه المان نیست و آنچه اهمیت دارد اجرای سریع آن است و باید دید که در چه وضعیتی کار با سرعت بهتری پیش می رود.
دکتر دهقان با قدردانی از زحمات مسوولان محترم و اعضای محترم هیات مدیره شرکت پدیده برای حل مسائل مربوط به آن اظهار داشت: علی رغم فراز و نشیب هایی که شرکت پدیده داشت، امروز شاهدیم که رونق این شرکت در حال بازیابی است و در حال حاضر هم با برگزاری نمایشگاه خودرو جذب مخاطبان، شهروندان و گردشگران بیشتری را به مجموعه پدیده به همراه داریم.
وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه های متنوع و برنامه های مختلف در پدیده شاندیز، جذب مخاطبان و پویایی آن را افزایش می دهد گفت: با جذب مخاطبان و گردشگران، غرفه ها و فروشگاه های بازار نیز رونق می یابد و به فعالیت بیش از پیش مجموعه کمک می کند.
نماینده مردم چناران،گلبهار و طرقبه-شاندیز درخصوص برنامه های خود برای بهبود وضعیت و موقعیت پدیده اعلام کرد: یکی از راه های رونق بخشی به پدیده اجرای تعهداتی است که قبلا توسط وزارت کشور و سایر مسوولان داشتند و اگر همان مصوبات اجرایی شود قطعا پدیده از وضعیت متوسط کنونی خودش ارتقاء می یابد.
وی اظهار داشت: هفته پیش در تماس تلفنی با وزارت کشور مقرر شد که علت عدم اجرای مصوبات پیگیری شود و بتوانیم به سرعت، آن ها را به قالب اجرایی تبدیل کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن