اسلاید شواقتصادیستون اصلی

بانک صادرات حامی خانواده و کالای ایرانی

کد خبر : 12137

بانک صادرات ایران به عنوان یک مجموعه عظیم اقتصادی و مالی در خدمت مردم بویژه مزدوجین جوان هست و وظیفه خود می داند در راستای تشکیل و قوام خانواده ایرانی از هیچ تلاشی دریغ ننماید.

شرکت تعاونی مصرف خانواده سبز گلستان، پیش از ظهر امروز در مشهد افتتاح شد. به گزارش صبح مشهد، مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که
دولت قادر به رفع تمامی معضلات جامعه نیست و ما باید از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کرده تا کمک حال دولت باشیم.
ناصر صبحی در خصوص ازدواج جوانان، اظهار داشت: انسان در طول زندگی تصمیمات زیادی می‌گیرد که مهمترین تصمیم ازدواج است و و هر فردی که در این زمینه خطا و اشتباه کند مهمترین خطا زندگی خود را کرده است.
وی ادامه داد: سه مشکل اساسی که بر سر راه جوانان وجود دارد، اشتغال، مسکن و ازدواج بوده که خود اشتغال و مسکن وسیله ای برای دستیابی به امر ازدواج است و هر زمانی که خانواده سلامت باشد جامعه سالم می شود.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت، جوانان زیادی هستند که تمایل به ازدواج دارند منتهی مشکلاتی بر سر راه آن ها قرار دارد، یاذآور شد: تا کنون تشکل واحدی برای تعاونی زوج های جوان نداشته ایم و امیدواریم که بتوانیم در آینده تشکل این تعاونی را راهاندازی کنیم.

صبحی افزود: اقساط تامین جهزیه کامل زوجین به صورت ۳۶ ماهه است که بدون پیش پرداخت تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال داده می شود.

وی تاکید کرد: دولت قادر به حل تمامی معضلات جامعه نیست و ما باید از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کرده تا کمک حال دولت باشیم.
همچنین حسین اکبریان مدیر شعبه بانک صادرات، شعبه خیابان راهنمایی ( کد ۲۸۱۰ ) در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تصریح اصل ۱۰ قانون اساسی در خصوص اهمیت و جایگاه خانواده در جامعه اسلامی، گفت: برای آسان نمودن تشکیل خانواده بر مبنای اخلاق و آموزه های دینی همه بایستی تلاش نمایند و مجموعه بانک صادرات مفتخر است به عنوان یک نهاد اقتصادی پیشرو در خدمت به جامعه ایرانی باشد.
وی افزود: بانک صادرات در اغلب طرح های بزرگ و عام المنفعه مشارکت و حضور دارد و شرکت تعاونی خانواده سبز هم که در مسیر آسان سازی تشکیل خانواده و تامین مایحتاج زندگی فعالیت می کند، مخاطب ما در پرداخت تسهیلات فروش اقساطی بانک صادرات قرار دارد.
اکبریان در تشریح خدمات بانک خاطر نشان ساخت: شعب بانک صادرات تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با نرخ ۱۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه در قالب فروش اقساطی تسهیلات پرداخت می کنند که لازم است فاکتور شرکت اسنوا که طرف قرارداد بانک می باشد، به عنوان یکی از مدارک ارائه گردد.
وی در خصوص مدت زمان پرداخت وام گفت: تسهیلات در کوتاه ترین زمان پرداخت خواهد شد و وام گیرنده و ضامن چنانچه دارای چک برگشتی و بدهی معوق در شبکه بانکی نباشند، بدون فوت وقت، تسهیلات پرداخت خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن