اجتماعیستون اصلی

خراسان رضوی جزء سه استان برتر کشور در امر اهدای خون

کد خبر : 12100

معاون فنی و فناوری‌های نوین اداره کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی آمار قابل توجهی در امر اهدای خون در سطح کشور داشته و دارد و طبق آخرین آمار جزو سه استان برتر کشور بوده است.
به گزارش صبح مشهد، علی حسنی در دهمین گردهمایی خیران فرزندان غدیر که در سالن همایش‌های ساپکو برگزار شد، اظهار داشت: سازمان انتقال خون نیازمند حمایت خیران نیک‌اندیش بوده است و همانطور که خیران در همه عرصه‌ها حمایت می‌کنند، حمایت این عزیزان از سازمان انتقال خون می‌تواند بسیاری از مشکلات این سازمان را برطرف کند.
وی افزود: خراسان رضوی آمار قابل توجهی در امر اهدای خون در سطح کشور داشته و دارد و طبق آخرین آمار جزو سه استان برتر کشور بوده است.
معاون فنی و فناوری‌های نوین اداره کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: مشارکت خیران نیک‌اندیش در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت بسیار حائز اهمیت بوده و نقش بازر و پررنگی که ایفا می‌کنند برهیچکس پوشیده نیست.
حسین تقوی مدیر عامل موسسه خیریه فررزندان غدیر هم با بیان اینکه این موسسه بیش از ۵۰ سال است که در راستای ارائه خدمات به فرزندان یتیم در سراسر کشور فعالیت می‌کند، اظهار داشت: این موسسه توانسته به اندازه توانایی خود هزینه‌های زندگی و تحصیلی کودکان یتیم از مرحله دبستان تا مرحله دانشگاه تامین کند.
وی افزود: هدف موسسه تنها حمایت از کودکان یتیم برای تامین معاش و غیره نیست، چرا که همه افرادی که عضو این موسسه هستند هر کدام در حرفه‌ای فعالیت می‌کنند تا بتوانند در آینده مستقل باشند.
وی ادامه داد: کودکان یتیمی که زمانی از طرف این موسسه حمایت می‌شدند الان از آن‌ها افرادی هستند که به مرحله‌ای رسیده‌اند که خودشان حامی و از خیران این مجموعه هستند و ما به آن‌ها افتخار می کنیم.
مدیر عامل موسسه خیریه فرزندان غدیر بیان کرد: فرزندان غدیری که ازدواج کرده‌اند حتی یک مورد طلاق در آن‌ها دیده نشده است و من به وجود آن‌ها افتخار می‌کنم.
تقوی حضور خیران در حمایت از فرزندان غدیر را مایه مباهات دانست و افزود: موسسه فرزندان غدیر مشهد در نظر دارد برای اولین بار حامی به عنوان حامی سازمان انتقال خون استان بتواند نقش موثری در اطلاع‌رسانی و ترویج خون‌رسانی به نیازمندان را داشته باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن