اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

طرح نذر خون علوی در خراسان رضوی اجرا می‌شود

کد خبر : 11995

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی جانشین مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی از اجرای طرح نذر خون علوی در پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی خبر داد.
دکتر محمد شریف الحسینی ، اظهار داشت: همزمان با ایام فرخنده دهه امامت و ولایت طرح نذر خون علوی به مدت ۱۰ روز و در دو نوبت صبح و عصر و از ساعت ۸ تا ۱۲:۴۵ و ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۴۵ در پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح که از روز عرفه آغاز شده تا روز عید سعید غدیرخم ادامه می‌یابد و علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود به پایگاه‌های اهدای خون سطح استان مراجعه کرده و در این ایام مبارک در این کار خیر و خداپسندانه شریک شوند.
دکتر شریف الحسینی با بیان اینکه در سال گذشته و در همین ایام تعداد ۳۳۶۶ داوطلب اهدای خون (۲۹۸۱ نفر مرد و ۳۸۵ نفر زن) به پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: از این تعداد مراجعه‌کننده، از ۲۵۱۰ نفر (۲۳۶۳ نفر مرد و ۱۴۷ نفر زن) خونگیری شد که ۵۴۶ نفر از آن‌ها اهداکننده بار اول، ۶۹۸ نفر اهداکننده با سابقه و ۱۲۶۶ نفر اهداکننده مستمر بودند و برای امسال هم افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی تعداد مراجعه‌کنندگان و اهداکنندگان پیش‌بینی شده است.
شریف الحسینی بیان کرد: همه ساله در زمان اجرای طرح نذر خون علوی به ویژه در شب و روز عید سعید غدیرخم جمع زیادی از مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌ها و اهداکنندگان خون سادات هستند که بخش عمده‌ای از آن‌ها نیز مشوقی برای حضور و مشارکت دیگران در این کار خیر و خداپسندانه هستند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن