استانیورزشیپربازدیدترین ها

سید مجتبی جاودانی؛ مشهدی ها تا دوچرخه دار شدن یک قدم دیگر بیشتر فاصله ندارند!

کد خبر : 11999

رییس هیئت سه گانه مشهد مقدس (شنا . دوچرخه سواری . دومیدانی ) و همچنین مسئول کمیته دوچرخه سواری همگانی هیات ورزشهای همگانی استان خراسان رضوی و مشهد در گفتگوی خبری اظهار داشت، مشهدی ها تا دوچرخه دار شدن فقط یک قدم دیگر بیشتر فاصله ندارند.

به گزارش صبح مشهد، سید مجتبی جاودانی گفت : یکی از مشکلات عموم شهروندان تهیه دوچرخه مطلوب، استاندارد و مناسب از جهت قیمت و شرایط پرداخت بوده که کمیته دوچرخه سواری همگانی و هیات سه گانه مشهد با اشراف به این موضوع و مراجعات و درخواستها مکرر شهروندان و پیشنهاد ارزنده یکی از نمایندگی ، مارکهای به روز (ترنیکس)که حتی رده های بالای این برند همکنون مورد استفاده دوچرخه سواران مطرح کشور و اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نیز میباشد، اقدامات لازم را برای ایجاد بستری مناسب جهت عرضه رده های همگانی و شهری این دوچرخه با ارایه تسهیلات خرید و پرداخت مناسب برای عموم به وجود آورده است.

وی خاطر نشان ساخت : به همین منظور و همزمان با افتتاح و راه اندازی آکادمی ورزشی سه گانه شهر بهشت و این نمایشگاه
هیات سه گانه مشهد و کمیته دوچرخه سواری همگانی هیات ورزشهای همگانی با مساعدت مجتمع ارمیتاژ و نمایندگی دوچرخه های ترنیکس اقدام به برگزاری سومین مرحله لیگ دوگانه که از دو قسمت دوچرخه سواری همگاهی و در ادامه مسابقه دومیدانی برای نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان در روز جمعه ۹۶/۶/۱۷ از ابتدای بلوار هفت تیر مقابل آرمیتاژ خواهد بود، نموده است.
جاودانی تاکید کرد : شهروندان در هر سن و سالی با مراجعه به این نمایشگاه که تا آخر شهریور ماه ۹۶ صبح و بعد از ظهر در طبقه سوم ساختمان زیبا و مجلل ارمیتاژ برگزار میشود
ضمن آگاهی از اینکه چه دوچرخه ای و با چه سایزی و ….را باید تهیه کنند، مشاوره های ارزنده ای را نیز در مورد رشته مفرح و جذاب سه گانه دریافت خواهند نمود و در حضور مربیان ارزنده ملی به تمام سوالاتشان پیرامون نحوه استفاده از دوچرخه در مسیرهای کوتاه شهری و تمرینات کوتاه تفریحی و ییلاقی پاسخ داده خواهد شد و در نهایت با یک تصمیم درست میتوانند با قیمت استثنایی و تسهیلات ویژه پرداخت اقدام به خرید دوچرخه مورد نیازشان نموده و از لذت و فواید دوچرخه سواری بهره مند شوند.

وی در پایان اشاره کرد، هیات سه گانه مشهد با توجه به لزوم ترویج و ارتقاء سطح سه گانه کاران شهرمان و همچنین بالا رفتن فرهنگ صحیح دوچرخه سواری همگانی امادگی کامل خود را جهت مذاکره و همکاری با نمایندگیهای معتبر و مورد تایید در صورت در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای مخاطبین اعلام میدارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن