اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

نمایش «من مرتضی تنها هستم» اثری درام است / مسئولین تئاتر استان را باور کنند

کد خبر : 11835

کارگردان نمایش «من مرتضی تنها هستم» این اثر را موضوعی درام برشمرد و از آغاز دور دوم اجرای این تئاتر در کافه کتاب‌های مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، مهران سلیمانی پاک سه شنبه شب در نشست خبری که در پردیس تأتر مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه نمایش «من مرتضی تنها هستم» اثری درام بوده، اظهار داشت: این نمایش با محوریت مونولوگ است.
وی با اشاره به اینکه نمایشنامه اثر با کمک و توسط بهزاد آقاجانی نوشته شد، ادامه داد: اجرای این گونه از نمایش نیازمند برخورداری از سواد بصری است و اجرای آن از سال ۹۰ یکی از دغدغه‌های من محسوب می‌شد.
کارگردان نمایش «من مرتضی تنها هستم» با ابراز خرسندی نسبت به استقبال خوب مشهدی‌ها از این نمایش به عنوان نخستین تئاتر کافه‌ای در مشهد، یادآور شد: قرار بود اجرای این نمایش حدود یک هفته باشد اما استقبال تماشاگران مشهد از آن سبب تا سه‌شنبه شب این اثر برای چهلمین بار اجرا شود.
سلیمانی پاک با اشاره به اینکه در صورتی که تئاتر را هنری فاخر و مظلوم بدانیم، نمایش هنری می‌شود، متذکر شد: متاسفانه علی رغم استعداد های فراوان، سالن‌های نمایش در مشهد برای فعالیت هنرمندان این عرصه کافی نیست.
وی با اشاره به اینکه از نظر حمایت و پشتیبانی، تئاتر مشهد بسیار ضعیف است، بیان کرد: تئاتر مظلوم بوده و متاسفانه از این هنر حمایتی نمی‌شود.

این کارگردان مشهدی به فرصت مشهد ۲۰۱۷ پایتخت فرهنگی جهان اسلام اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود: شهرداری مشهد در دوره جدید خود حمایت از برنامه های فرهنگی فاخر از جمله تئاتر را به صورت جدی دنبال نماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن