اسلاید شودانش و فناوریستون اصلیپربازدیدترین ها

بیمارستان صحرایی بخش ریوش کاشمر برپا خواهد شد

کد خبر : 11832

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه ریوش از توابع کاشمر در ابتدای شهریورماه سال جاری به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، دکتر هادی جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه از برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه کوهسرخ از توابع کاشمر در تاریخ چهارم شهریور ماه سال جاری به مدت یک هفته خبر داد.

وی با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در این بیمارستان صحرایی افزود: در سال های گذشته سیاست بسیج جامعه پزشکی این بوده که در محروم ترین نقاط استان خدمات تخصصی و پزشکی را ارئه دهد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: امسال نیز با هماهنگی های صورت گرفته با شهرستان کاشمر قرار بر اجرایی شدن این خدمات پزشکی شده است.

وی افزود: در این بیمارستان خدمات دهی ۱۵ گروه تخصصی شامل ویزیت رایگان پزشک عمومی و متخصص، تحویل داروی رایگان، تحویل رایگان عینک به افراد بی‌بضاعت و انجام امور آزمایشگاهی صورت می گیرد، همچنین جراحی های کوچک نیز با بهره گیری از اساتید دانشگاه عملیاتی می شود.
وی رویکرد فرهنگی امسال بسیج جامعه پزشکی را اصلاح الگوی مصرف و و بحث مسجد محوری دانست و خاطر نشان ساخت: ۳۹ مسجد الگویی در خراسان رضوی برای این کار انتخاب شدند.

جلالی تصریح کرد: همچنین خدمات دندانپزشکی با دو تیم پزشک سیار، از قبیل ترمیم و درمان برای سنین مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود.
وی افزود: در سال ۹۶ سیاست بر این مبنا است که حداکثر توان را نسبت به سال های قبل ارائه کنیم و جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری که خدمات رسانی به محرومان یکی از اولویت های نظام است، ابلاغ برنامه صورت گرفته و برای تحت پوشش درمانی قرار گرفتن نقاط محروم با همکاری سایر نهادها از جمله آستان قدس و شهرداری برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۲۰ نفر پزشک متخصص، پرستار و  پزشک عمومی سالانه به این منطقه محروم اعزام می شوند، گفت: تا پایان سال در دو شهرستان سبزوار و تربت حیدریه بیمارستان صحرایی برپا خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن