اجتماعیاستانیاسلاید شوستون اصلی

مشارکت چشمگیر کارکنان پالایشگاه خانگیران در امر بازسازی عتبات عالیات باعث سربلندی است

کد خبر : 11753

جمعی از مسئولان ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی با مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد دیدار و تبادل نظر کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، مدیرعامل این شرکت در این جلسه گفت: برنامه ریزی های انجام گرفته برای جمع آوری کمک های مردمی، نشان از روحیه جهادی و ایثارگرانه اعضاء ستاد بازسازی عتبات عالیات دارد و تمامی خدمتگزاران باید فرهنگ عاشورایی را گسترش دهند تا زمینه جذب بیشتر کمک های مردمی در بازسازی عتبات عالیات فراهم گردد و این موضوع نیازمند فرهنگ سازی در بین جامعه است.
مهندس سید مجید منبتی با تسلیت شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی بیان کرد: توجه و علاقه مدافعان حرم به ائمه معصومین که در این راه به شهادت میرسند بر کسی پوشیده نیست و شهید حججی هم یکی از ارادتمندان به خاندان اهل بیت بود که در پاسداری از حرم حضرت زینب به دست کوردلان و تروریست های داعشی به شهادت رسید و مسیر شهادت را بعنوان یک مسیر عاشقانه پذیرفت.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد یادآور شد: خوشبختانه با توجه به اعتقادات عمیق کارکنان این شرکت، مشارکت آنان در امر بازسازی عتبات عالیات همواره چشمگیر و باعث سربلندی این شرکت بوده است.

تعهد ۸ میلیارد تومانی خراسان رضوی در ساخت حرمین مقدس/ درخشش سرخسی ها در مشارکت ها
همچنین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی از تعهد ۸ میلیارد تومانی این استاد برای بازسازی درب های حرمین مقدس درکاظمین خبرداد.
حجت الاسلام محمود روحانی نژاد در جلسه دیدار اعضا این ستاد با مدیرعامل این شرکت افزود: از زمان سقوط حکومث بعثی بحث بازسازی، مرمت، نوسازی و توسعه آغاز شده و به همت هم وطنان در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی مشارکت عظیمی صورت گرفته است.
وی اظهارداشت: دو گنبد مطهر حضرت جوادین به نحو مطلوبی طلاکاری شده است و همچنین از سوی مردم خراسان رضوی فرش هایی برای حرم سید الشهدا (ع) و حرم امام کاظم(ع) تهیه و تامین گردیده که در این حرمین پهن و مورد استفاده زائران قرار گرفته است.
این مقام مسئول در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تصریح کرد: این ستاد در سال جاری برای درب های حرمین در کاظمین تعهد هشت میلیارد تومانی را عهده دار شده است و در حال حاضر کار ساخت این درب ها در حرم امام رضا(ع) رو به اتمام است تا با جذب اعتبارات مردمی کارطلاکاری آنها انجام و پس از انتقال به کاظمین در طرح توسعه مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
حجت الاسلام روحانی نژاد ادامه داد: خراسان رضوی در تمامی زوایای حرمین مقدس ورود پیدا کرده و در سال جاری در طرح رواق امام محمد باقر(ع) مشارکت دارد و این ستاد همچنین متعهد شده تا بخشی از صحن امام محمد باقر(ع) را به پایان برساند.
وی همچنین با تقدیر از همت هم وطنان در شهرستان سرخس برای جذب کمک های مردمی گفت: در سال گذشته سرخسی ها در بحث مشارکت ها یک و نیم برابر بیشتر از تعهد خود عمل کردند و با اهدای خشت های طلا در کربلا درخشیدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن