اسلاید شواقتصادیستون اصلی

آسیب شبکه ۹۰ میلی متری گازرسانی در شهرستان کلات

کد خبر : 11704

سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به وقوع سیل در برخی از شهرستان‌های شمالی این استان گفت: وقوع سیل موجب آسیب شبکه ۹۰ میلی متری گازرسانی به ۱۲۶ مشترک در شهرستان کلات شده و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته طی ساعات پایانی امروز شاهد رفع این مشکل باشیم.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید احمد علوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سیل در مسیر رودخانه ورودی کلات، خط ۹۰ میلیمتری شبکه گاز رسانی به ۱۲۶ مشترک گاز طبیعی این شهرستان دچار شکستگی شد.
وی با بیان این مطلب که حجم زیاد آب و وجود سنگ‌های بزرگ امکان بررسی دقیق و ترمیم محل آسیب دیده را با مشکل مواجه کرده است گفت: هم اکنون نیروهای تعمیراتی اداره گاز کلات به استعداد کلیه امکانات فنی درحال آماده سازی شرایط به جهت ترمیم خط آسیب دیده هستند. به امید خدا و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز طی ساعت پایانی امروز شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.
به گفته علوی؛ از ساعات اولیه وقوع سیل عظیم در برخی از نقاط استان تیم های امدادی ادارات گاز در مناطق سیل زده حاضر و عملیات ایمن سازی را آغاز کرده اند.
رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت گاز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آسیب شبکه ۹۰ میلی متری شهرستان کلات صرفا موجب قطع گاز ۱۲۶ مشترک ساکن در مرکز این شهر شده و در حال حاضر گاز کلیه مشترکان مناطق سیل زده استان وصل است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن