اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

عملیات اجرایی آزادراه مشهد چناران توسط شرکت مسکن ‌و عمران رضوی آغاز شد

کد خبر : 11678

مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی از آغاز عملیات اجرایی آزادراه مشهد چناران توسط این شرکت خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، محمدرضا رئیسی در گفت و گو با آستان نیوز بیان کرد: کارفرمای این پروژه، وزارت راه و شهرسازی است و شرکت مسکن و عمران قدس رضوی، به عنوان پیمانکار فعالیت می‌کند.
وی تسهیل و روانسازی ورود و خروج زائران بارگاه رضوی به مشهد را مهمترین هدف احداث این آزادراه عنوان کرد و افزود: آزادراه مشهد چناران با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و همچنین آستان قدس رضوی، سرمایه‌گذاری و اجرا می‌شود.
رئیسی ادامه داد: با توجه به ترافیک محلی موجود در بزرگراه فعلی مشهد چناران به دلیل صنایع و ساخت و سازهای اطراف، روزانه ۷۰ هزار ماشین تردد میکند که البته در ساعت‌هایی از روز، این ترافیک شدت می‌یابد، به همین دلیل از سالها قبل، امکان افزایش خطوط عبور، بررسی شده بود.
وی با اشاره به کریدور انتخاب شده در این پروژه گفت: پس از مطالعات بسیار، کریدور مورد نظر از میدان نمایشگاه آغاز می‌شود و پس از عبور از کنار شهرک صنعتی و فاز دوم شهر گلبهار، به کنار گذر چناران متصل می‌شود.
رئیسی ادامه داد: به این ترتیب مسیر این آزادراه از میدان نمایشگاه، بزرگراه‌های میثاق، امام علی(ع)، وکیل‌آباد و نیز کنارگذر جنوبی مشهد می‌گذرد که می‌تواند با توزیع بار ترافیکی در بین بزرگراه‌های مذکور، از تعداد تردد در بزرگراه مشهد چناران بکاهد.
وی اعتبار پروژه آزادراه مشهد چناران را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: مدت زمان انجام پروژه نیز ۳ سال است.
مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی ادامه داد: طول این پروژه ۵۳ کیلومتر است که تا پایان عملیات، برای ۲ هزار نفر اشتغال‌زایی ایجاد خواهد کرد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن