اجتماعیستون اصلیپربازدیدترین ها

نگهداری ۵۰ دختر بی‌سرپرست در خیریه/همایش تقدیر از خیران مؤسسه برگزار می‌شود

کد خبر : 11540

مدیر خانه فرشتگان از نگهداری ۵۰ دختر بی سرپرست در دو شعبه این موسسه خیریه خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، طاهره رمضان‌زاده در نشست خبری همایش تقدیر از خیران خانه فرشتگان و رونمایی از آثار شاگرد ویژه استاد فرشچیان، اظهار داشت: خانه فرشتگان مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست است و شروع کار این مجموعه پس از زلزله بم بود و جزء NGOهای موفق هستیم و در حال حاضر ۵۰ دختر در دو شعبه و در دو گروه ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال نگهداری می‌شوند.
وی افزود: افرادی که به سن بزرگسالی رسیدند مقدمات ازدواج و اشتغالشان فراهم شده ۳۸ مورد ازدواج با تامین جهزیه و ۲۷ فارغ التحصیل دانشگانی داشتیم که اشتغال ۵ نفر از آن‌ها فراهم شده است.
مدیر خانه فرشتگان در رابطه با آمار خیران، خاطرنشان کرد: تا کنون ۲۰ خیر جذب شده و نیاز هر ماه ۵۰ میلیون تومان بوده و هدایای خیران متغیر بوده و میانگین رقم درآمد هر ماه ۳۰ میلیون تومان بوده است.
رمضان‌زاده تصریح کرد: فرزندان تحت پوشش خانه فرشتگان ۱۰ محصول صنایع دستی از جمله پوشاک، زیورآلات، محصولات نمدی، محصولات بافندگی و غیره را تولید می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری همایش تقدیر از خیران خانه فرشتگان و رونمایی از آثار شاگرد ویژه استاد، تاکید کرد: این همایش همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ روز دوشنبه نهم مرداد ماه با حضور استاندار خراسان رضوی، منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهری و همچنین هنرمندان سینما و تلویزیون همچون حمیدرضا پگاه، ابوالفضل پورعرب، شقایق فراهانی، نرگس محمدی و غیره در سالن همایش‌های مصلی‌نژاد مشهد واقع در ابتدای بولوار هنرستان برگزار می‌شود.
مدیر خانه فرشتگان با بیان اینکه دعوت از خانواده‌های آتنا اصلانی و بنیتا صورت گرفته بود، گفت: در نظر داشتیم که در این مراسم کار ویژه‌ای برای این دو خانواده داشته باشیم که پدر و مادر این دو کودک و نوزاد ۸ ساله و ۸ ماهه به‌قتل رسیده به دلیل شرایط روحی خاصی که داشتند این دعوت را نپذیرفتند و پس از چهلم این کودک و این نوزاد که شرایط حالی والدینشان مساعدت‌تر شده باشد برنامه ویژه‌ای برای خانواده‌هایشان در شهر امام هشتم(ع) خواهیم داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام خدمت شما و مدیریت محترم وقابل ستایش موسسه خانه فرشتگان
    اگراین روند مداوم باشد عالی وعالی ترخواهد شد؛باشناختی که بنده روی خانم رمضانزاده عزیز دارم که ازجان و دل مایه میگذارند وپیگیر تلاش میکنند برای بهروزی درست اعضای این موسسه مطمئنا بیشتر نتیجه خواهد داد.
    ایام بکامتان باد باآروزی موفقیت بیشتربرای خانم رمضانزاده عزیز که بی ریا ودلسوزانه تلاش وزحمت میکشند برای نیکوکاری?????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن