اجتماعیاسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

راهیابی ۲۵ نفر از کارآموزان خراسان رضوی به اردوی آماده سازی مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت

کد خبر : 11538

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از راهیابی ۲۵ نفر از کارآموزان خراسان رضوی به اردوی آماده سازی مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی گفت: ۲۵ نفر از کارآموزان خراسان رضوی به اردوی آماده سازی مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت راه یافتند.

وی اظهار داشت: همزمان با ایام گرامیداشت هفته ملی آموزش‌های فنی و حرفه ای، در روزهای ۵ و ۶ مردادماه جاری شاهد برگزاری مرحله استانی هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بودیم که با شرکت ۱۷۶ نفر در شهرهای مشهد، سبزوار و گناباد به اجرا درآمد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه خراسان رضوی ادامه داد: این مرحله از مسابقات در ۳۵ رشته برگزار و در نهایت ۲۵نفر از کارآموزان در ۲۰ رشته جهت شرکت در اردوی آماده سازی مرحله کشوری مسابقات معرفی شدند.

رحیمی یادآور شد: هجدهمین مسابقات ملی مهارت با ثبت نام اولیه یک هزار و ۱۴۱ نفر در خراسان رضوی کلید خورد که پس از برگزاری آزمون اولیه ۱۷۶ نفر به مرحله استانی راه یافتند، با برگزاری آزمون عملی این مرحله، نفرات راه یافته به اردوی آماده سازی مرحله  کشوری مشخص شدند.

وی افزود: کارآموزان واجد پس از شرکت در اردوی آماده‌سازی، کسب مهارت و تجربه لازم نیمه دوم آذر ماه سال جاری در رقابت‌های کشوری حضور می‌یابند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن