اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

طرح ضرب الاجل پرداخت ۴۳۰۰ وام ازدواج توسط بانک کشاورزی اجرا می شود

کد خبر : 11469

سرپرست شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حدود ۴۳۰۰ نفر در خراسان رضوی در صف دریافت تسهیلات قرض‌الحسته ازدواج هستند که طرح ضرب‌الاجلی برای پرداخت تسهیلات به آنها در بانک کشاورزی خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

به گزارش صبح مشهد، علی دشت‌بیاضی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در دفتر سرپرستی امور شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با توجه به تأکیداتی که در این زمینه انجام شده جزو اولویت‌های پرداخت در بانک کشاورزی بوده است.

وی بیان کرد: در همین راستا با ابلاغ ۴۳۹ میلیارد ریال اعتبار در مرحله جدید برای پرداخت ضرب‌الاجلی تسهیلات ازدواج در خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده و اجرای طرح آن از ۲ روز پیش در تمام شعب بانک کشاورزی آغاز شده است.

سرپرست شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه ۴۷۵۰ نفر پیش از آغاز این طرح در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج بوده‌اند، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن طرح ضرب‌الاجلی در طول ۲ روز گذشته این تعداد به حدود ۴۳۰۰ نفر رسیده و امید می‌رود در آینده نیز تعداد بیشتری از جوانان برای دریافت وام ازدواج به شعب مراجعه کرده و پرداخت‌های آنها تقریبا به روز شود.

دشت بیاضی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۲ مرحله دیگر اعتبارات برای پرداخت تسهیلات ازدواج به شعب خراسان رضوی بانک کشاوزی ابلاغ شده که در مرحله نخست ۱۱۰ میلیارد ریال و در مرحله دوم ۳۰ میلیارد ریال بوده و مجموعه اعتبارات تخصیص یافته به این امر را به ۵۷۹ میلیارد ریال می‌رساند.

وی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه را وظیفه اجتماعی تمام بانک‌ها دانست و خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی خراسان رضوی در نظر دارد که با عملکرد خود و به روز کردن پرداخت‌های تسهیلات ازدواج بتواند این برنامه را قدرت تمام ادامه دهد.

سرپرست شعب بانک کشاورزی خراسان‌رضوی با اشاره به طرح بخشش سود و جریمه تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان، اظهار داشت: این موضوع برای سال جدید نیز در خراسان‌رضوی به‌اجرا درآمده و سقف اولویت آن از ۲۵ تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

دشت بیاضی بیان کرد: با این حال برخی از محدودیت‌ها برای دور جدید این بخشودگی اعمال شده که نخستین آن است که این بخشودگی تنها برای افرادی که دچار حادث غیرمترقبه شده‌اند اعمال می‌شود. همچنین فرد استفاده کننده از این بخشودگی نباید از تمدید استفاده کرده و حتما باید برای بخش کشاورزی از تسهیلات استفاده کرده باشد.

سرپرست شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه از اعتبارات در نظر گرفته شده برای دور جدید بخشودگی حدود ۳۰ درصد تاکنون جذب شده است، تأکید کرد: این میزان ۲۵۰۰ میلیارد ریال در قالب ۳۶۵۰ فقره را تعیین تکلیف کرده است.

دشت بیاضی مجموع تسهیلات پرداخت شده از ابتدای سال در  شعب خراسان رضوی بانک کشاورزی را ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هم اکنون میزان کل منابع بانک کشاورزی ۴۰ هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان ۳۰ هزار میلیارد ریال مانده کل از پرداخت تسهیلات است. همچنین رقم ۳۴۰۰ میلیارد ریال مانده مطالبات غیرجاری شعب بانک کشاورزی در خراسان رضوی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن