اسلاید شواقتصادیستون اصلی

احداث سومین توقفگاه عمومی ناوگان باری و اولین توقفگاه ماشین‌ آلات ساختمانی

کد خبر : 11461

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: اولین توقفگاه عمومی ناوگان باری ماشین‌آلات ساختمانی و مصالح احداث می‌شود.
به گزارش صبح مشهد، حسین مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد اظهار کرد: ساخت اولین توقفگاه عمومی ناوگان باری ماشین‌آلات ساختمانی و مصالح توسط این سازمان در حال انجام و به زودی شاهد افتتاح این توقفگاه خواهیم بود که در این راستا زمینی در انتهای پایانه معراج واقع در توس ۳۹ به متراژ ۸ هزار متر مربع به منظور احداث این توقفگاه تحویل سازمان شده است.
مختاری تصریح کرد: هدف از احداث این توقفگاه که با اعتباری معادل دو میلیارد ریال و پانصد میلیون ریال در حال اجرا می باشد متمرکز نمودن و ساماندهی ماشین‌آلات ساختمانی متوقف در معابر شهرداری منطقه ۲ (بلوار کشاورز) خیابان طرحچی و محورهای مجاور بلوار توس است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: پس از احداث و بهره‌برداری از این توقفگاه با همکاری پلیس راهور و شهرداری منطقه ۲ نسبت به اعمال قانون ناوگان باری سنگین و ماشین آلات ساختمانی متخلف در معابر یاد شده اقدام خواهد شد.
وی در خصوص اهداف احداث توقفگاه‌های ناوگان باری بیان کرد: این توقفگاه‌ها سبب بهبود ترافیک شهری و ایمن‌سازی معابر شهری، کاهش آلودگی هوا و آلاینده‌های گازی از طریق مدیریت تردد خودروهای سنگین، کاهش آلودگی زیست‌محیطی، تکریم حقوق شهروندی و ایجاد امنیت ناوگان بار شهری، جلوگیری از پارک حاشیه‌ای و بهبود منظر شهری و ارائه امکانات رفاهی ویژه ناوگان باری شهری در توقفگاه‌ها می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن