اسلاید شواقتصادیستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

اجرای طرح پایش تابستانه در مشهد

کد خبر : 11385

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: نظارت و برخورد با واحدهای متخلف در اجرای طرح پایش تابستانه از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
به گزارش صبح مشهد، احسان اصولى در همین رابطه اظهار داشت:با توجه به حضور گسترده زائران و مسافران در این کلانشهر در اجرای طرح پایش تابستانه با واحدهای صنفی متخلف به صورت جدی برخورد می شود.
وی اظهار کرد: بازرسی های طرح تابستانه با هدف رعایت حقوق زائران و شهروندان و جلوگیری از تخلفات احتمالی، در سطح شهر به ویژه خیابانهای منتهی به حرم مطهر رضوی انجام می شود.
اصولی تصریح کرد: نظارت بر واحدهاى رستوران داران در خصوص رعایت قیمت ها و نظارت بر کیفیت، نظارت بر واحدهای عکاسى اطراف حرم رضوى، نظارت بر واحدهاى فروش ابمیوه و بستنی به صورت ویژه ادامه دارد.
وی گفت: سالن های غذاخوری از جمله مکان هایی هستند که در فصل تابستان از نظر رعایت قیمت، کیفیت، جلوگیری از هرگونه تقلب، کم فروشی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.
اصولی با اشاره به تقویت نیروهای حوزه بازرسی و نظارت حریم رضوی، افزود: نظارت دقیق و مستمر از واحد های صنفی سطح شهر به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی از قبیل واحدهای فروش آبمیوه و بستنی، عکاسی، فروش سوغات، فرآورده های دامی، مرغ و ماهی، برنج و حبوبات از جمله برنامه های طرح پایش تابستانه می باشد.
وی از بازرسی و نظارت ویژه بر واحدهای صنفی مستقر در ایستگاه راه آهن، فرودگاه، ترمینالها و تفرج گاهها خبر داد و اظهار کرد: برنامه ریزی برای جلب مشارکت سایر دستگاهها در برگزاری گشتهای مشترک با تعزیرات حکومتی، اداره نظارت و بازرسی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، استاندارد، بهداشت و کارشناسان اتحادیه های زیرپوشش انجام شده است.
وی گفت: بازرسی ویژه از نانوایان، نظارت بر حمل و نقل داخل شهر توسط تاکسی های تلفنی، بازرسی از مجموعه های پذیرایی و تالارها، نظارت مستمر بر فروش های فوق العاده اصناف و فروشگاههای زنجیره ای، رسیدگی به گزارش ها و شکایات مردمی و اعلام نتیجه آن به شاکیان، از دیگر اقداماتی است که در طرح پایش تابستانه گنجانده شده است.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی افزود: زائران و شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت صنفی می توانند با شماره تلفن های ۳۷۲۸۳۳۴۴ و ۳۷۲۳۴۵۵۵ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن