ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

نمایشگاه آثار عکاسان خبری؛ مشهد٢٠١٧ در قاب دوربین‌

کد خبر : 11339

نمایشگاه آثار عکاسان خبری مشهد که به‌همت ستاد شهری رویداد «مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام» در محل نگارخانۀ رضوان از شنبه آغاز به کار کرده، تا ٢٢ تیرماه هر روز از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٧ تا ٢٠ آمادۀ میزبانی از هنردوستان است. این نمایشگاه در سه بخش شامل عکس مستند، عکس خبری با موضوع آتش‌نشانی و رویداد «مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام» برپا شده است.
در نمایشگاه مذکور، آثار ٣٠ عکاس خبری شهر مشهد ازجمله محمدحسن صلواتی و سعید گلی، داوود بهگام،‌ حسین شریعت، جواد کرمانی، محمد زائرنیا، محسن رحیمی عنبران، وحید بیات و تعداى دیگر از عکاسان درمعرض دید عموم قرار گرفته
است.
درهمین‌رابطه، جانشین شهردار در ستاد «مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام» گفت: «ما مدعی هستیم که مشهد با دارابودن ظرفیت‌های متعدد تاریخی و فرهنگی می‌تواند برای همیشه پایتخت فرهنگی جهان اسلام باشد.».
علی‌اصغر عنابستانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار عکاسان خبری شهر مشهد اظهار کرد: «عکس‌های به‌نمایش‌درآمده در این نمایشگاه بسیار جذاب بوده و قابل‌ تعریف‌و‌تمجید است.».
وی افزود: «به نظر می‌رسد که هنر عکاسی، پنجرۀ ویژه‌ای است تا با استفاده از ظرفیت‌های آن، حرف‌های نزدنی را برای مخاطبان بازگو کنیم.».
جانشین شهردار در ستاد «مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام» تصریح کرد: «می‌توان از ظرفیت هنر عکاسی درجهت معرفی ظرفیت‌های ویژۀ کلان‌شهر مشهد به جهانیان استفاده کرد. برگزاری این نمایشگاه هم فرصت بسیار ویژه‌ای است که باید از آن بهره‌برداری مناسب انجام
گیرد.».
وی با بیان اینکه بهترین ابزار برای نمایش، تثبیت و گسترش پایتختی فرهنگی جهان اسلام، هنر و رسانه است، خاطرنشان کرد: «برای آنکه انتخاب مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام منحصر‌ به یک سال نشود، باید از ظرفیت هنر و رسانه استفاده
کرد.».
عنابستانی ابراز کرد: «درراستای رویداد “مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام” برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در ستاد شهری این رویداد انجام گرفته است که به‌مرورزمان درحال اجراست.».

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن