ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

تقدیر از خانواده‌های شهدای شبکه‌های ماهواره‌ای جبهه مقاومت

کد خبر : 11248

خانواده های شهدای رسانه های اسلامی محور مقاومت در اختتامیه اجلاس رادیو تلویزیون ها اسلامی تجلیل شدند.

به گزارش صبح مشهد، در آئین اختتامیه  این اجلاس از خانواده‌های شهدای رسانه‌های محور مقاومت که در طول یکسال گذشته در حال مستندسازی رشادت‌های رزمندگان اسلام در کشورهای عراق، سوریه و یمن به فیض شهادت نائل شدند تجلیل شد.

در این مراسم ۹ خانواده شهید رسانه با حضور جمعی از مسئولان تجلیل و تکریم شدند.

این شهدا از شبکه‌های عضو اتحادیه از جمله پرس تی وی، العهد، الغدیر، اعلام الحشد الشعبی، اعلام الحربی سوری و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بودند.

جانبازان رسانه‌های محور مقاومت تجلیل شدند

هفت جانباز رسانه‌ای که در نبردهای محور مقاومت در یکسال گذشته به افتخار جانبازی نائل شدند در نهمین اجلاس اختتامیه رادیو و تلویزیون های اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.

همزمان با برگزاری آیین اختتامیه این اجلاس از جانبازان رسانه که در طول یک سال گذشته در میادین نبرد محور مقاومت در عراق، سوریه و یمن به افتخار شهادت و جانبازی نائل شدند، تجلیل شدند.

در این آیین علی شلاه، حجت الاسلام والمسلمین کریمیان، عبدالله قصیر و سید حمید حسینی به نمایندگی از اعضای اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی از هفت جانباز سرافراز رسانه تجلیل کردند.

این جانبازان از شبکه‌های مختلف عضو اتحادیه از جمله شبکه‌های کربلا، آفاق، المنار و العالم در جبهه‌های نبرد علیه گروه‌های تکفیری به افتخار جانبازی نائل شده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن