مشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

زوال صهیونسیم به دست رسانه‌ها رقم خواهد خورد

کد خبر : 11191

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی گفت: امروز مفتخریم نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی را در کنار حضرت رضا علیه السلام برگزار کنیم.

به گزارش صبح مشهد، حجه الاسلام کریمیان افزود :مشهد الرضا پایتخت فرهنگی ایران اسلامی ، ملجا و پناهگاه همه مسلمان و بشریت است چرا که خاستگاه عبودیت، لطف، ایثار، محبت ، عشق و بندگی است.
دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی گفت: مشهدالرضا خاستگاه علم ، بصیرت و تعالی بشریت و در نهایت وحدت و تمدن اسلامی است ، مشهد الرضا الگویی از وحدت رنگ ها ، مذاهب است و او که جغرافیا نمی شناسد و آغوشش را برای همه باز می کند.
دبیرکل اتحادیه رادیو تلوزیون های اسلامی با بیان اینکه نهمین اجلاس اتحادیه گرامیداشت ۱۰ سال تلاش است گفت: این اجلاس پاسداشت شهدایی است که به دنبال آزادی خواهی و گسترش انسانیت در جهان بودند.
وی گفت: امروز پاسداشت رسانه و جایگاه شهدای آن است که با شکستن فضای تک صدایی و انحصار رسانه بشریت را از ظلمات به نور هدایت کردند.
کریمیان با تاکید بر اینکه در جهان امروز نقش بی بدیل رسانه ها بر افکار عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست اظهار کرد: امپراتوری رسانه که در سیطره صیهونیست ها قرار دارد اهداف و معادلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی خود را بر جهان تحمیل کند.
وی با اشاره به شرایط بحرانی منطقه و فتنه جریان های تکفیری گفت: امروز در این شرایط نقش رسانه بیش از پیش اهمیت دارد و در گیر و دار این شرایط بحرانی تلاش دشمن بر آن است که اولویت ها را جابه جا کرده و جریان فلسطین را به عنوان محوری ترین قضیه جهان اسلام به فراموشی بسپارد.
کریمیان بیان کرد: اینکه بار دیگر شاهد تلاش مزدوران آمریکا در منطقه هستیم به این دلیل است آنها به این نتیجه رسیده اند که آنها در دستیابی به اهدافشان در منطقه ناکام بوده اند.
وی با بیان اینکه تحولات منطقه در مرحله گذار و امید بخش است، خاطرنشان کرد: امروز همان روزی است که امام خامنه ای سال ها قبل آن را نوید داده بودند که این قرن قرن اسلام، معنویت، احیای ارزش های الهی و انسانی و قرن حاکمیت مظلومین بر زمین است.
وی خاطرنشان کرد: ما به زودی شاهد پیروزی ملت مظلوم فلسطین و از حاکمیت مستقل و خارج شدن آن از اشغال و خارج شدن دیگر ملل اسلامی از تحجر و ظلم استکبار خواهیم بود.
کریمیان گفت: امروز مسوولیت ما از همیشه سنگین تر است و زوال صهیونیسم را رسانه ها رقم خواهند زد و هر کدام از ما وظیفه داریم در مسیر گسترش اخلاق، معنویت، راستی و درستی حرکت کنیم.
دبیرکل اتحادیه رادیو تلوزیون های اسلامی بیان کرد: امید واثق دارم که اجلاس نهم با برنامه ریزی دقیق که صورت گرفته گامی جدی در تحقق آرمای های بلند نظام اسلامی بردارد.
وی با بیان اینکه برنامه های متعددی در این اجلاس پیش بینی شده است افزود: در این دوره برنامه های یکسال آینده تبیین و تصویب شده و برنامه های تحولات جهانی به بحث گذاشته خواهد شد.
کریمیان خاطرنشان کرد: همزمان با این دوره نشست هفتمین بازار فیلم اسلامی، هفتمین جشنواره اتحاد برای ایجاد رقابت سالم و تولید برتر و ششمین نمایشگاه تجهیزات رسانه ای و دومین نشست فعالان فضای مجازی برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن