اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

رسانه ها نقش بی بدیلى برای کاهش و رفع مشکلات دنیای اسلام دارند

کد خبر : 11157

مهمانان خارجی نهمین اجلاسیه رادیو تلویزیون کشورهای اسلامی از حضور خود در مشهد و برنامه های انجام شده اظهار خرسندی نمودند. خبرنگار ما در حاشیه بازار فیلم اسلامی که در مرکز نمایشگاه های آستان قدس هم اکنون در حال برگزاری است، با چند شخصیت رسانه ای گفتگویی انجام داده است.
منا بشلبیر مدیر برنامه رسانه ای بشائر لبنان عنوان کرد:
با وجود مشکلاتی که در سطح کشورهای منطقه و جهان وجود دارد, این اجلاس حائز اهمیت فراوانی است که می تواند تمام مشکلات جوامع اسلامی را بازگو کند و ایران به عنوان الگوی قوی پیشگام درجهت رفع این مشکلات است.
وی گفت : موانع راه بسیار است و به همین دلیل به حرم امام رضا آمدیم که از این امام بزرگوار برای رفع مشکلات یاری بخواهیم.
وی تاکید کرد : نقش رسانه در حال حاضر برای حل مشکلات بسیار پررنگ بوده و از این گزینه بسیار قوی نباید تغافل نمود.
برنامه های تلویزیونی می تواند اتحاد و مقاومت کشورها را منعکس کند و نقش تاثیر گذاری در افکار عمومی و اذهان مردم داشته باشد.
این فعال رسانه ای افزود : رسانه های بصیر وصادق که در مسیر اطلاع رسانی حقیقی و فارغ از انعکاس اخبار غیر واقع تلاش می کند، مصداق بارز رسانه های پاک و فعال اسلامی در زمینه رساندن صدای مقاومت و مظلومیتند.
وی خاطر نشان ساخت : رسانه های اسلامی نقش بسیار موثری در همبستگی و اتحاد کشورهای اسلامی و سقوط گروههای تکفیری دارا هستند و نقش بسزای شبکه های رسانه ای که جزوی از جبهه مقاومت هستند در پیروزی های اخیر بی بدیل است.
خانم سلوا عبدالسلام از میهمانان اجلاس و از مدعووین بازار فیلم مشهد که همسرش محمد محسن از فعالان عرصه ی هنر و از سخنرانان اجلاس می باشد از کشور لبنان به ایران آمده و معتقد است حمایت ها و فعالیت های ایران در زمینه ی رسانه بسیار وسیع و پررنگ می باشد.
وی گفت محصولات پاک اسلامی در مقایسه با مخصولات بدون محتوای غربی که تماما ضد دین و خانواده می باشد با استقبال بیشتری روبرو خواهد شد
یونس حصری, سرپرست شبکه ی تلوزیونی کوثر در افغانستان برنامه های فرهنگی مشهد۲۰۱۷ را قابل تقدیر دانست, و مشهد را الگویی برای دنیای اسلام ذکر کرد.
وی افزود:در دنیای امروز که رسانه های غربی با ابعادی وسیع بدنبال تضعیف بنیان خانواده هستند, رسانه های اسلامی با اهدافی مشخص و در غالب رسانه های پاک خانواده محور, و با شعار وحدت و مقاومت, رسالتی بزرگ بر دوش دارند.
محمود العزی از میهمانان اهل کشور یمن برگزاری بازار فیلم پاک را در این ابعاد وسیع بی نظیر توصیف کرد و با ابرار خرسندی از برگزاری چنین برنامه های وسیع در جهان اسلام , مشهد را بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام, بهترین و پویاترین دانست!

محمد معدی از شبکه ی پیام کردستان عراق در گفتگو با صبح مشهد نیز گفت:برگزاری نهمین دوره از اجلاس رادیو تلوزیونها اتفاقی بسیار جالب و خاص بوده, چرا که برگزاری و تجمع اصحاب رسانه ی اسلامی که در زمینه ی محصولات پاک فعالیت می کنند, در شهرمذهبی مشهد که پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ نیز می باشد, اتفاقی بسیار انگیزه بخش میباشد.
وی ادامه داد :ما هرساله در اجلاس رادیو تلوزیونهای اسلامی شرکت می کنیم و شاهد افزایش روزافزون توانمندیهای رسانه های اسلامی هستیم. جای بسی خرسندی و تقدیر دارد, از اینهمه تلاش بی وقفه و مستمر ملل اسلامی, بخصوص جمهوری اسلامی ایران در خصوص ایجاد فضای پاک رسانه ای در تمام دنیا و همچنین رساندن صدای حق به گوش جهانیان.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن