اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

ثبت ۱۳۹ وقف ویژه ماه مبارک رمضان/ برگزاری ۷۰ محفل انس با قرآن

کد خبر : 10964

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ١٣٩موقوفه ویژه ماه مبارک رمضان با نیت اطعام و افطاری، عزاداری و روضه‌خوانی و ختم قرآن کریم در خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

به گزارش صبح مشهد، حجت‌الاسلام محمداحمدزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از ۷۰ محفل قرآنی در بقاع متبرکه خراسان رضوی درحال برگزاری است که از این تعداد ۲۰ محفل در مشهد و ۵۰ محفل در شهرستان‌های استان برپا می شود.

وی افزود: در این محافل قرآنی، اساتید برجسته داخلی و مصری به تلاوت قرآن می پردازند و برنامه های دیگر قرآنی نیز اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته در طرح واقفان قرآن ۵ هزار وقف قرآنی در استان  انجام شد گفت: امسال نیز پیش بینی می کنیم به همین میزان وقف قرآنی داشته باشیم.

احمدزاده بیان کرد: همچنین برپایی سفره افطاری ساده،اجرای طرح افطاری خشک به همراه طرح ضیافت الهی در ۸۵ بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد:از ابتدای سال جاری بیش از ٧٠ وقف در حوزه مشارکتی، علمی، دینی و مذهبی در خراسان رضوی  به انجام رسیده و  در مجموع  ١٣٩موقوفه ویژه ماه مبارک رمضان با نیت اطعام و افطاری، عزاداری و روضه‌خوانی و ختم قرآن کریم در خراسان رضوی ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در ادامه به برگزاری مراسم احیاء در ۶١ بقعه متبرکه استان اشاره کرد و گفت: مراسم شب و شام شهادت امام علی(ع) در ۶۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی از ساعت ۲۱ تا ۲۴ با حضور مداحان و سخنرانان کشوری برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن