اسلاید شواقتصادیستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

طرح ضیافت در تمام فروشگاه‌های «شهرما» اجرا می‌شود

کد خبر : 10848

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از اجرای طرح ضیافت با ارائه تخفیفات ویژه در ۲۹ فروشگاه «شهرما» خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، احمد محبی، مدیرعامل سازمان با اشاره به اینکه رسالت فروشگاه‌های «شهرما» تقویت اقتصاد داخلی، حذف حلقه‌های واسطه‌گری و حمایت از تولیدات ایرانی است، بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محصولات و کالاهای مورد نیاز این ماه با تخفیف ویژه در ۲۹ فروشگاه «شهرما» در قالب طرح ضیافت ارائه می‌شود.
وی در ادامه افزود: ۲۳ کالا از جمله کشک، چای معمولی و کیسه‌ای، پنیر تولید داخل استان، محصولات نان قدس رضوی، بلغور گندم و جو، جو پرک و نشاسته، انواع حبوبات، نبات بسته‌بندی و سویا بسته‌بندی با ۲۰ درصد تخفیف در این طرح عرضه می‌شود.
محبی ادامه داد: انواع ماکارونی، رشته آش و فرنگی، انواع نوشیدنی، گلاب، محصولات پروتئینی انجمادی، تن ماهی و آبلیمو با ۳۰ درصد و شربت آماده و قند و آبنبات با ۱۵ درصد تخفیف در دسترس شهروندان قرار دارد.
مدیر عامل سازمان تصریح کرد: در طرح ضیافت شهروندان می‌توانند رب گوجه فرنگی را با ۳۵ درصد، روغن با ۱۰ درصد، پودر کیک و ژله با ۲۵ درصد، آب معدنی با ۴۰ درصد و خرما، برنج با برند «شهرما» و همچنین تخم مرغ را نیز با قیمت مصوب ابلاغی این سازمان تهیه کنند.
محبی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای طرح ضیافت در راستای تامین مایحتاج شهروندان با قیمت مناسب در ماه مبارک رمضان از ۵ خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان در تمام فروشگاه‌های «شهرما» اجرا می شود، همچنین در ماه مبارک رمضان ساعت کار فروشگاه های شهرداری به صورت یکسره از ساعت ۹ الی ۲۳ خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن