اجتماعیاسلاید شوستون اصلیسیاسی

انصراف یک هزار و ۲۳ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان

کد خبر : 10707

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: یک هزار و ۲۳ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان تا کنون انصراف داده اند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر پور مهدی با اعلام این خبر افزود: ۶۷۱ نفر از داوطلبان انصرافی مربوط به شوراهای روستایی و ۳۵۲ نفر هم از شوراهای شهری هستند.
وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در مجموع ۱۹ هزار و ۵۸۳ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد سه هزار و ۴۱۹ نفر برای شوراهای شهر و ۱۶ هزار و ۱۶۴ نفر برای روستاها داوطلب شدند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: از کل افراد ثبت نامی در مجموع ۱۷ هزار و ۹۶۱ داوطلب تایید صلاحیت شده و به رقابت های انتخاباتی راه یافتند که از این رقم دو هزار و ۸۹۲ نفر داوطلب تایید شده نهایی انتخابات شوراهای شهرها و بقیه برای کسب کرسی های شوراهای روستایی به رقابت پرداخته اند.
پور مهدی تصریح کرد: در این انتخابات در مجموع ۵۹۹ نفر نیز رد صلاحیت شدند که ۱۷۵ نفر داوطلبان شهری و ۴۲۴ نفر داوطلب شوراهای روستایی بودند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت ماه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن