اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

شعار؛ من به خدمت رای می دهم/ اصلاحات به مناظره بیاید!

کد خبر : 10672

ائتلاف بزرگ خدمت با هدف خدمت به مردم و بر اساس یک نیاز شکل گرفته و در این راه حاضر به مناظره با طیف های دیگر بویژه اصلاح طلبان هستیم.

نشست خبری ائتلاف بزرگ خدمت با شعار من به خدمت رای می دهم پیش از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه در مشهد برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، در ابتدای جلسه دبیر ائتلاف خدمت با بیان این که به فرموده مقام معظم رهبری بهترین خدمت به مردم مبارزه با دشمن است، افزود: ائتلاف بزرگ خدمت جریانی با هدف خدمت به مردم و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری را به‌راه انداخته است.

حسین آذری گفت: نظرسنجی‌ها و جلسات این ائتلاف با حضور ۴۵ نفر از وعاظ، ۴۰ نفر از مداحان و اعضای ۱۵۰ هیئت مذهبی برگزار شد، خاطرنشان کرد: از همه کاندیداها در شورای مطالبات جهت نامزد‌شدن در انتخابات دعوت به‌عمل و ۱۳۵ نفر ثبت نام کردند که پس از دو هفته به اجماع ۲۵ نفره رسیدیم و در شورای مطالبات ۱۵ نفر نهایی انتخاب شد.

وی تصریح کرد: ملاک اصلی افراد تائید شده خدمت به مردم بوده و با شعار من به خدمت رای می‌دهم این جریان فعال شده و اکثر جریانات در لیست ائتلاف بزرگ خدمت آمدند. این افراد دارای سابقه بالای خدمتگزاری به مردم، تقوا، ولایت‌پذیری، تخصص و بینش بالا هستند.

دبیر ائلاف بزرگ خدمت شورای شهر مشهد بیان کرد: باید افراد خادم و خدمت‌گذار به معنای حقیقی در کرسی‌های شورای شهر دارای نگاهی کلان‌نگر و جمعی باشد.

آذری در رابطه با کاندیداهای ائتلاف بزرگ خدمت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد، گفت: غلامرضا بصیری‌پور، حسن موحدیان، حجت‌الاسلام مسعود دُرّی، جواد داوودآبادی‌فراهانی، بهرام نکاحی، هادی شیرمحمدی، عباسعلی بادیانی، محسن بهزادی‌فر، هاشم دائمی‌زحمتی، محمدحسین جهانبخش، فرج‌الله شوشتری، جعفر کبیری‌سرمزده، سیدحسین کامیاب، علیرضا نوری و نرگس طاهررحیمی اعضای ائتلاف هستند.
همچنین در ادامه جلسه، کاندیداها به بیان سوابق و نظرات خود پرداختند.
درخواست از مردم برای حضور آگاهانه و انتخاب اصلح در پای صندوق های رأی، لزوم شناخت کاندیداها از خود و مسئولیت پیش رو، لزوم برنامه ریزی و توجه به حاشیه نشینی، لزوم کلان نگری به مسائل شهری توسط شوراها، توجه ویژه به گردشگری زیارت، پرهیز از تراکم فروشی بی رویه و تقویت رابطه بین مدیریت شهری و دستگاه شهرسازی استان، لزوم ترویج فرهنگ دینی خدمت، رعایت پیوست فرهنگی در طرح ها و در پایان لزوم تشکیل شورای چابک و توانمند از نکاتی بود که کاندیداهای محترم به آن اشاره کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن