اسلاید شواقتصادیستون اصلیپربازدیدترین ها

تپسى در پایتخت فرهنگی جهان اسلام

کد خبر : 10665

خدمت با کیفیت، ارزان و بهینه سازی حمل و نقل شهری از اهداف راه اندازی  سامانه تاکسی هوشمند تپسى در مشهد می باشد.

نشست خبری مدیر عامل شرکت دانش بنیان پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس پیش از ظهر امروز در مشهد برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، میلاد منشی پور با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، فعالیت های مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان را یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: بر این اساس این شرکت دانش بنیان با هدف بهینه سازی حمل و نقل شهری و ارائه خدمات با کیفیت و ارزان پس از ۳ تجربه موفق در شهرهای تهران کرج و اصفهان، قدم به مشهد گذاشته تا در خدمت زائران و مجاوران آستان ملائک پاسبان رضوی باشد.
وی افزود: نرم افزاری با عنوان تپسى از یکسال قبل توسط جمعی از نخبگان داخل کشورمان طراحی و اجرایی شد که تا کنون توانسته ۶۰ هزار راننده در تهران و دو شهر بزرگ دیگر کشور را برای خدمت به مردم، به کار بگیرد.
منشی پور در ادامه با بیان این که تپسى در حقیقت یک تکنولوژی بین راننده و مسافر می باشد، افزود: با توجه به مشکل ترافیک در کلان شهر مشهد به ویژه در بافت حرم مطهر و لزوم کاهش هزینه های سوخت، جلوگیری از تک سرنشینى و مسائل زیست محیطی، نرم افزار تپسى به عنوان یک واسطه با کیفیت و سرعت بالا، می تواند سهم بسزایی در کاهش مشکلات ذکر شده ایفا نماید.
وی از وزارت کشور، وزارت صنعت معدن تجارت و ناجا به عنوان ۳ ارگان مطلع این حرکت اقتصادی دانش بنیان نام برد و خاطر نشان ساخت: معاونت علمى و فناوری ریاست جمهوری و شخص دکتر ستاری، حمایت شایسته ای برای اجرای اپلیکیشن داشته اند که در این جا لازم است از آنان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس واقعی شدن کرایه حمل و نقل، خدمات مناسب به مسافر و آشنایی رانندگان که در این طرح سفیران نامیده می شوند، به زبان های خارجی را از دیگر امتیازات استفاده از تکنولوژی تپسى نام برد.

خدمات رایگان تپسى در روز بزرگداشت مقام فردوسی

تپسى، همزمان با روز گرامیداشت فردوسی سرویس های رایگان خود را به مدت ۴ روز در اختیار شهروندان قرار خواهد داد. به گفته گلنار مظفری مدیر توسعه بازار طرح تپسى در روز سه شنبه هفته جاری، تاکسی های این طرح، علاقه مندان به شاعر حماسه سرای ایران زمین را بصورت رایگان به آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی خواهند برد. وی افزود: شهروندان می توانند اپ تپسى را از کافه بازار، اپ استور و گوگل دانلود نمایند.
گفتنی است: تپسی (TAP30) سامانه هوشمند درخواست تاکسی بوده که در حال حاضر در شهرهای تهران و کرج و اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. تپسی از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، متقاضیان را با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد. مردم به راحتی، با دو کلیک می‌توانند درخواست خودرو دهند و سفری با کیفیت، ایمن و ارزان را تجربه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن