اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

پیوند مردم و ارتش مثال زدنی است/ ۴ پروژه تحقیقاتی در سال اقتصاد مقاومتی

کد خبر : 10253

مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در خراسان رضوی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور یگانهای نمونه پیاده، موتوری و لجستیک در میدان ۱۵ خرداد برگزار شد.

در آغاز این مراسم امیر سرتیپ دوم آذریان ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور گفت: ارتش گوش به فرمان فرمانده کل قوا همواره آماده دفاع از میهن اسلامی است و با همه توان هر تهدیدی را پاسخ می دهد.
وی از آمادگی رزمی بالای ارتش به عنوان عامل مهم بازدارنده در تجاوز دشمنان به کشورمان یاد کرد و افزود: نیروهای ارتش چه در زمین هوا و دریا تسلط لازم را در خنثی سازی نقشه های دشمنان همیشه دارا می باشند.
امیر آذریان در ادامه به شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: ارتش در راستای تحقق منویات فرماندهی کل قوا، ۴ پروژه تحقیقاتی در ساخت انواع قطعات تانک ها نفربرها بالگرد ها و خودروهای تانک بر در دستور کار خود دارد.

استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: روز ارتش روز تجلی وحدت، قدرت و انسجام نیروهای مسلح کشور است.

علیرضا رشیدیان افزود: فرماندهی شایسته، نیروهای کارآمد، انضباط و پیشرفتهای نظامی از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

او گفت: در شرایطی که تهدیدهای مختلف در منطقه وجود دارد نیروهای مسلح و توانمند، آرامش بخش مردم و تامین کننده امنیت کشور هستند.

استاندار خراسان رضوی همچنین بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

پس از سخنرانی استاندار خراسان رضوی رژه نیروهای پیاده، اجرای حرکتهای نمایشی، اجرای عملیات چتر بازی ۷ چتر باز به یاد هفت شهید مدافع حرم تکاور ارتش، گلباران میدان ۱۵ خرداد با بالگرد، اجرای رژه موتوری و نمایش ادوات نظامی اجرا شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن