استانیستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

جشن آسمانی پدرانی که از جان خویش گذشتند

کد خبر : 10172

در جشن پدران آسمانی، فرزندان شهدا با تجدید میثاق با آرمان‎های شهدا در کنار هم روز پدر را جشن می گیرند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس های شهرداری مشهد مقدس ، حسن کریمدادی مدیر عامل سازمان فردوس ها گفت: روز دوشنبه مورخ ۲۱ فروردین ماه همزمان با نماز ظهر و عصر در حسینیه گلزار مطهر شهدا آرامستان بهشت رضا (علیه السلام) جشن پدران آسمانی با همکاری هیئت رهروان روح الله با حضور ۲۰۰۰ نفری برگزار می گردد.
حسن کریمدادی افزود: در این مراسم ضمن تجلیل از جایگاه شامخ شهدا و خانواده های معظم ایشان برنامه های متنوع دیگری پیش بینی شده است .
مدیرعامل سازمان فردوس ها با بیان اینکه هر ساله این جشن به مناسبت ولادت امام علی(ع) برگزار می‌شود، افزود: امسال هم مانند سال‌های گذشته برگزاری این برنامه از سوی نهاد های فوق در برنامه کاری قرار دارد تا بار دیگر فرزندان شهدا روز پدر را در کنار هم جشن بگیرند.
عضو هیئت مدیره آرامستان های کشور به کیفیت برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: برپایی این جشن در سال‌های گذشته از نقاط مثبت و منفی برخوردار بوده به همین دلیل هر ساله بعد از پایان مراسم اعضای ستاد با بررسی کردن نقاط کیفی و کمی جشن یاد شده در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت تلاش می‌کنند تا بتوانند در سال آینده کیفیت برگزاری آن را ارتقا دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن