اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

تعیین تکلیف سپرده های تا۵۰۰ میلیون تومانی موسسه منحله میزان

کد خبر : 10182

استاندار خراسان رضوی گفت: مرحله نهایی سپرده های موسسه منحله میزان، ۱۵ اردیبهشت جاری تعیین تکلیف می شود.

به گزارش صبح مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه جلسه با مدیران بانک های استان با اعلام این خبر گفت: بانک صادرات در این زمینه همکاری بسیار مناسبی داشته است و امیدواریم با طی مرحله نهایی این فرایند پرونده  میزان بسته شود.
محمد حسین زارعی سرپرست شعب بانک صادرات استان نیز در پاسخ به خراسان رضوی با تایید این خبر افزود: اطلاعیه این مرحله نیز به زودی در سایت بانک صادرات قرار خواهد گرفت.
وی همچنین از آغاز تعیین تکلیف سپرده گذارانی که تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان (پنج میلیارد ریال) نزد موسسه منحل شده میزان سپرده دارنداز امروز (شنبه۹۶٫۱٫۱۹) خبرداد و اظهار داشت: بر اساس اعلام قبلی بانک صادرات کشور این فرایند عملیاتی خواهد شد.
بانک صادرات ایران ۲۶ اسفند ماه سال گذشته با صدور اطلاعیه شماره ۱۱ در خصوص سپرده گذاران تعاونی منحل شده میزان، از تعیین تکلیف سپرده های تا مبلغ پنج میلیارد ریال از ۱۹ فروردین ماه سال ۹۶ خبرداده بود.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران در اطلاعیه این بانک آمده است: به‌ موجب مصوبه هیئت مدیره بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت اجتماعی و به منظور رفع نگرانی‌های سپرده‌گذاران تعاونی منحل شده میزان مقرر شده است، سپرده‌گذاران تعاونی مزبور که براساس گزارش کارشناسان مالی دادگستری تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان (پنج میلیارد ریال) سپرده دارند، از روز شنبه مورخ ۹۶٫۱٫۱۹ به شرح جدول ذیل به شعب بانک صادرات ایران مراجعه و مبادرت به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله کنند.
درضمن سود پرداختی به سپرده‌ها ماهیانه و براساس نرخ‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.بنابراین سپرده‌گذاران به شرح ذیل و براساس آخرین عدد سمت راست کد ملی و با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده‌گذار بودن ایشان در تعاونی منحل شده میزان دارد و به تأیید کارشناسان مالی دادگستری و هیئت تصفیه تعاونی میزان رسیده، می‌توانند به شعب این بانک مراجعه و مبادرت به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله کنند.
درضمن براساس مصوبه ستاد تدابیر ویژه مبلغی که سپرده‌گذاران می‌توانند از حساب خود در این مرحله برداشت کنند حداکثر معادل ۱۵ درصد مبلغ سپرده است.
بدیهی است بقیه مبلغ سپرده وفق ضوابط و مقررات بانکی موجود در پایان مدت سپرده‌گذاری قابل دریافت توسط سپرده‌گذاران است.بانک صادرات اعلام کرده بود ٩٧۵ هزار نفر از سپرده گذ میزان مقرر شده است، سپرده‌گذاران تعاونی مزبور که براساس گزارش کارشناسان مالی دادگستری تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان (پنج میلیارد ریال) سپرده دارند، از روز شنبه مورخ ۹۶٫۱٫۱۹ به شرح جدول ذیل به شعب بانک صادرات ایران مراجعه و مبادرت به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله کنند. درضمن سود پرداختی به سپرده‌ها مااران تعاونی منحل شده میزان تا کنون تعیین تکلیف شده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن