اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپربازدیدترین ها

همایش وزرای امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی در مشهد برگزار می شود

کد خبر : 10184

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: همایش تخصصی وزرای امور زنان و خانواده کشورهای اسلامی در راستای برنامه های پایتخت فرهنگی جهان اسلام اردیبهشت ماه امسال در مشهد برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد،  سید جواد حسینی عنوان کرد: موضوع این همایش تخصصی، ‘سیاست گذاری اجتماعی و خانواده در جوامع اسلامی، الزامات و بایسته ها’ است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۶۳ برنامه از ۱۴۰ برنامه در نظر گرفته برای معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در این کلانشهر اجرا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به حضور وزرای ۱۰ کشور اسلامی و همسران آنها در همایش زنان جهان اسلام گفت: مسئولان سازمان های بین المللی از جمله دبیر دپارتمان زنان کشورهای اسلامی، معاون آیسسکو و پژوهشگران مختلف از کشورهای اسلامی در این همایش حضور می یابند.

حسینی افزود: همسران اعضای هیات دولت ایران، اعضای فراکسیون زنان، زنان فعال در عرصه های مختلف اجتماعی، مدیران کل امور زنان استانداری های سراسر کشور در این همایش شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه در حاشیه این همایش از مواردی است که باید به صورت ویژه با همکاری سازمان های دولتی، بخش خصوصی و نهادهای مربوطه دنبال شود.

وی گفت: باید توانمندی زنان جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن