اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

پذیرش ۷ هزار دستگاه ناوگان سنگین در توقفگاه‌های میثاق و نمایشگاه در ایام نوروز

کد خبر : 10114

در تعطیلات نوروزی امسال هرگونه جابه جایی اثاثیه منزل توسط شرکت های باربری شهری با هماهنگی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه انجام شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از پذیرش ۷ هزار دستگاه ناوگان سنگین در توقفگاه‌های میثاق و نمایشگاه در ایام نوروز خبر داد.به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، حسین مختاری در خصوص فعالیتهای سازمان در طرح استقبال از بهار۹۶ ضمن تأکید بر این مسئله که در ایام نوروز هرگونه جابه جایی اثاثیه منزل توسط شرکت های باربری شهری می بایست با هماهنگی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه صورت پذیرد، تصریح کرد: طی هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی با جهت جابجایی اثاثیه منزل در روزهای ابتدایی سال ۲۵۸ مورد حمل و نقل اثاثیه منزل با مجوز سازمان صورت گرفت.

وی افزود: از دیگر اقدامات سازمان در این ایام، استقرار اکیپ های گشت نظارت و بازرسی در شهر است که در این اقدام بر نحوه عملکرد و فعالیت ناوگان حمل و نقل بار درون‌ شهری و حومه به منظور سهولت دسترسی شهروندان به سیستم حمل و نقل بار و جابجایی ایمن کالا نظارت و کنترل های لازم صورت پذیرفت.
مختاری در این رابطه تصریح کرد: در همین راستا طی روزهای ابتدایی سال با استقرار گشت ویژه در سطح شهر ۳۹۴ دستگاه خودرو دارای مجوز از سازمان نیز به زائران و شهروندان خدمت رسانی کرده اند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد ضمن بیان این خبر که گشت های نظارت و بازرسی سازمان در ایام تعطیلات نوروز جهت کنترل حمل و نقل بار در سطح شهر به میزان ۱۶۰۰ نفر ساعت فعالیت می کردند نیز گفت: شرکت های حمل و نقل بار درون شهری هم به شهروندان و زائرین در این ایام خدمت رسانی شایانی نموده اند.
وی افزود: دریافت و پاسخگویی به شکایات مردمی در ایام نوروز ۹۶ از طریق برقراری کشیک آماده باش در اداره نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه صورت پذیرفت که در این راستا در ایام کشیک نوروزی ۴۵ مورد دریافت و پاسخگویی به شکایات مردمی توسط بازرسی سازمان انجام و ۱۲۳ نفر ساعت نیز نظارت تصویری ناوگان حمل و نقل بار درون شهری از طریق استقرار در مرکز مدیریت و کنترل ترافیک صورت گرفت.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد در پایان ضمن اشاره به بازدید دکتر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهرداری شهری سازمان شهرداری ها از توقفگاه های عمومی ناوگان باری میثاق و نمایشگاه و تقدیر از اقدامات سازمان خاطر نشان کرد: در روزهای ابتدایی نوروز ۴۰ نفر ساعت نیز به رانندگان حوزه حمل و نقل بار آموزش های مرتبط با فعالیتهایشان داده شده است.

تلفن ۱۳۷ پل ارتباطی مردم و سازمان
همچنین مهدی کمالی سخنگوی سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد هم در گفتگو با برنامه رادیویی شهرما، ضمن تشریح فعالیت های سازمان در ایام نوروز از شهروندان خواست هر گونه نظرات و یا انتقادات خود را از طریق تلفن ۱۳۷ شهرداری، با خدمتگزاران خود در مدیریت حمل و نقل بار درمیان بگذرانند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن