اسلاید شوستون اصلیسیاسی

آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ماه

کد خبر : 9727

رئیس کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بنا بر اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر پور مهدی با اعلام این خبر افزود: این زمان به مدت هفت روز یعنی تا ششم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: افرادی که داوطلب شوراهای اسلامی در روستاها هستند؛ می بایست در تاریخ مذکور به بخشداری ها مراجعه کنند و داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها نیز باید با مراجعه به فرمانداری ها برای ثبت نام اقدام کنند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: براساس تبصره ۳ ماده ۲۶ قانون انتخابات، یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه است.
پور مهدی تصریح کرد: لذا از تمام هم استانی های عزیز که قصد داوطلب شدن دارند تقاضا می شود از هم اکنون برای صدور گواهی سوء پیشینه اقدام کنند چرا که در زمان ثبت نام نباید سه ماه بیشتر از زمان صدور گواهی گذشته باشد.
رئیس کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان این که پیش بینی می شود در زمان ثبت نام با تراکم مراجعه کننده برای اخذ گواهی سوء پیشینه مواجه شویم؛ تصریح کرد: انتظار می رود؛ داوطلبان به منظور جلوگیری از ازدحام، از هم اکنون نسبت به این امر اقدام کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن