اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

اعلام آمادگی۵۰ شهردارخارجی برای شرکت دراجلاس شهرداران جهان اسلام در مشهد

کد خبر : 9508

مدیر دبیرخانه ستاد مشهد ۲۰۱۷ در شهرداری مشهد گفت : ۵۰ شهردار خارجی برای شرکت در اجلاس شهرداران جهان اسلام در این شهر اعلام آمادگی کرده اند که پیش بینی می شود این تعداد به یکصد نفر هم افزایش یابد.

 به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا سید رحمان میرزائیان با اشاره به برگزاری اجلاس بین المللی در ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال آینده در مشهد اظهار کرد:  ۱۵ شهردار از کلانشهرها و شهرهای بزرگ ایران نیز حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد : در راستای برگزاری موفق این اجلاس نشست شورای سیاستگذاری آن با حضور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات خراسان رضوی ، نماینده وزارت امور خارجه در شرق کشور و جانشین شهردار مشهد در امور مشهد ۲۰۱۷ به صورت هفتگی تا روز برگزاری این اجلاس برگزار می شود و تاکنون نیز شش جلسه برگزار و برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
وی بیان کرد: ۵۰ شهردار خارجی برای شرکت در اجلاس شهرداران جهان اسلام در این شهر اعلام آمادگی کرده اند که پیش بینی می شود این تعداد به یکصد نفر هم افزایش یابد.
میرزائیان ادامه داد: همچنین تاکنون هشت کمیته در حوزه‌های اجرایی عملیاتی برای برگزاری موفق این اجلاس شکل گرفته است .
وی با بیان اینکه مشهد ۲۰۱۷ و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام ، فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیتهای این کلانشهر زیارتی و گسترش فرهنگ رضوی است ، افزود: اجلاس شهرداران جهان اسلام نیز با این هدف برنامه ریزی شده است.
مدیر دبیرخانه ستاد مشهد ۲۰۱۷ در شهرداری مشهد ادامه داد : تدوین برنامه مدیریت شهری، موضوع معماری اسلامی، گردشگری شهری، درآمد پایدار شهری و سایر امور مربوط به کلانشهرها از موضوعات مورد بررسی در این اجلاس ۲ روزه خواهد بود.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن