اجتماعیستون اصلی

پیام قدردانی استاندار خراسان رضوی در پی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کد خبر : 9493

استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد .
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این پیام اظهار کرد: لازم می دانم از مردم همیشه در صحنه و آگاه استان به دلیل حضور باشکوه  و گسترده ی آنان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدر دانی کنم.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
حضور پر صلابت و غرور آفرین مردم شریف استان در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  بر نخواهد داشت .
قطعا این حضور خود جوش، گسترده و مردمی، روشنی بخش قلب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید را در خدمت صادقانه و بی منت مصمم تر کرده است
مراسم راهپیمایی سی و نهمین طلوع فجر انقلاب  با حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار استان و در نمایی یکپارچه با ملت سربلند ایران، فرصتی بود تا  ابهت و صلابت مردم آزاده ی ایران اسلامی  به رخ منادیان اسلام هراسی کشیده شود.
اینجانب برخود لازم می دانم از مردم همیشه در صحنه و آگاه استان به دلیل حضور باشکوه  و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدر دانی و تشکر نمایم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن