اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

آغاز عملیات اجرایی محور طرق- محمد آباد از مناطق کم برخوردارمشهد

کد خبر : 9468

عملیات اجرایی محور طرق- محمد آباد از مناطق کم برخوردارمشهد همزمان با دهه فجر با حضور مسئولان استانی آغاز شد.
به گزارش صبح مشهد؛ امروز عملیات اجرایی محور طرق محمد آباد از مناطق کم برخوردارمشهد همزمان با دهه فجر با حضور مسئولان استانی آغاز شد.
سید صولت مرتضوی شهردار مشهد در این مراسم زمان کنونی انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین برهه های تاریخ اعلام کرد و افزود: در حالی که نظریه پردازان آمریکایی سعی در تک قطبی کردن جهان و معرفی تمدن غرب به عنوان تمدن برتر هستند ایران اسلامی با ابهت استکبار را شکست داد و انقلاب را به جهانیان صادر کرد.
شهردار مشهد مقدس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران خودباوری را به ملت های مظلوم القا کرد که نتایج آن را می توان در سوریه، عراق، افغانستان و .. مشاهده کرد.
وی بیان کرد: با بیداری اسلامی و آمدن ترامپ پایان تاریخ آمریکا رقم خواهد خورد.
وی یکی از مولفه های بیداری اسلامی را حضور مردم در صحنه عنوان کرد و افزود: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تومار ترامپ در هم می پیچند و این حضور قطعا کمتر از حضور مدافعان حرم در سوریه نیست.
مرتضوی احداث محور طرق- محمد آباد از مناطق کم برخوردارمشهد را خدمت بی منت از سوی خادمان برای مشهد و منطقه کم برخوردار طرق دانست و گفت: سالانه ۲۶ نفر برای عبوراز این محدوده جان خود را از دست می دادند که با اجرای این پروژه دیگر شاهد این گونه حوداث  نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه دو مانع برای اجرای این پروژه وجود داشت، تصریح کرد: اول اینکه این معبر در محدوده خدمات شهر قرار نداشت که به همت راه و شهر سازی وارد محدوده شد و دومین مانع تحصیل حریم بود که برطرف شد.
شهردار مشهد اظهار کرد: پروژه محمدآباد- طرق بین بزرگراه غدیر در شمال فرودگاه مشهد به طول ۵ هزار و ۳۰۰ متر طول در دو لاین رفت و برگشت ۶ متری مجموعا به عرض ۱۲ متر با ۱۳ متر آیلند میانی در مدت ۷ ماه احداث می‌شود.
مردم طرق آماده هر نوع همکاری با مسئولین هستند
در این مراسم حسن قدیری طرقی، عضو شورای اسلامی شهر مقدس مشهد اظهار کرد: به عنوان یکی از اهالی طرق از مسئولین برای کار بسیار بزرگ در منطقه کم برخوردار طرق تشکر می کنم؛ این خدمت رسانی مسئولین درتاریخ منطقه کم برخوردار طرق ثبت خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر مقدس مشهد اظهار کرد: مردم  منطقه کم برخوردار طرق  قدردان جهادگران و آماده هر نوع همکاری با خادمان شهر بهشت هستند.
در ادامه مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات شهرداری مشهد در منطقه کم برخوردار طرق مردم مشهد را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
عملیات اجرایی محور طرق- محمد آباد تشرف زائرین پیاده به حرم مطهر رضوی را تسهیل می کند
همچنین محمد حسین حسین زاده بحرینی، نماینده مجلس شورای اسلامی در مشهد نیز در این مراسم خدمت به مردم خصوصا در منطقه کم برخوردار را یکی از بزرگترین اقدامات خدمات شهرداری عنوان کرد و گفت: خدمت به مناطق کم برخوردار شهیدان و خصوصا شهیدان طرق را خرسند کرد.
وی با بیان اینکه این خدمت باید سال ها پیش به مردم این منطقه می شد؛ تصریح کرد: امروز به همت خادمان این شهر کلنگ احداث جاده طرق- محمد آباد زده می شود که جای بسیار خوشحالی دارد.
نماینده مجلس شورای اسلامی در مشهد اظهار کرد: شهرداری مشهد نماد مدیریت جهادی است که با تلاش مضاعف خود این پروژه را در کوتاه ترین زمان به اتمام می رساند.
وی بیان کرد: احداث پروژه محور طرق- محمدآباد علاوه بر استفاده مجاورین تشرف زائرین پیاده به حرم مطهر رضوی را تسهیل می کند.

گفتنی است؛ محله محمدآباد با دارا بودن جمعیت ۸ هزارنفری و شهرک طرق با برخورداری از جمعیت ۴۰ هزار نفری و هم‌چنین شهرستان‌های شرقی مشهد مانند فریمان، تربت‌جام، تربت حیدریه و… در حال حاضر برای تردد از مسیر بزرگراه شهید شوشتری استفاده می‌کنند و ایجاد مسیر بین محمدآباد، طرق و مشهد می‌تواند زمینه دسترسی آسان ساکنان شرق مشهد را فراهم کند.
با توجه به اینکه کارخانجات فعالی در شهرک طرق می باشند احداث این بزرگراه کار ارزشمندی برای منطقه و کامیون هایی است که در این مسیر تردد می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن